Onko kenelläkään kokemuksia Benellistä? Olen MP-messuilta asti haaveillut Benellin TNT 1130-malliin hankinnasta.
TNT on niin rajun näköinen että sitä menee ihan sanattomaksi. Kyllä ne italialaiset osaavat tehdä mahtavia pyöriä. Myöskin kolmesylinterinen kone on todella mielenkiintoinen.
Onko tietoa missä pääsisi koe-ajamaan?
Tietoa Benellistä?
17
6317
Vastaukset
- repe
ajamaan pääset vaasassa, siellä on maahantuoja.
- TT-Man
Maahantuoja Two Wheel Center Lahdessa.
www.twowheelcenter.fi- TT-Man
Siis maahantuoja on Vaasassa Lahdessa myyntipiste Sorry!
- opj
Tässä maahantuojan kotisivut:
www.benelli.fi
Sieltä löytyy mm. kaikki jälleenmyyjät. - Tornado Naked Tre
Benellit ovat ensi viikolla Turussa Molitor Oy:ssä koeajettavina. Koeajossa kuullemma ainakin TNT Sport ja Tornado 900.
Itse olen vakavasti harkitsemassa Cafe Racerin ostoa.
http://www.benelli.fi/home/page.asp?sid=2892&mid=2&PageId=21783- 117 Nm
Kävin viime viikolla koeajamassa TNT Sportin Mika Lehtisellä (Rauma). Olipa muuten vähän mahtava pyörä!! Vääntöä tuntui riittävän loputtomasti ja ajettavuus oli todella hyvä. Kolmimukisen moottorin luonne on sitten jotain aivan erityistä! Plussaa myös huippuluokan jarruista sekä hyvästä ajoasennosta.
Ennen koeajoa olin vähän skeptinen, mutta nyt olen totaalisen myyty. Vielä kun saisi rahoituksen järjestymään...
- soppa
Helsingissä Benellin edustus on H-D Centerillä. Heillä näyttäisi olevan TNT koeajossa ja ainakin Café Racer näytillä.
http://www.bike.fi/uutiset/nauta.php?id=1017&PHPSESSID=7dd597a3001c98266d6924febf3a2bfc - TNT
Kannatta soitella jälleenmyyjille maahantuojalla on koeajopyöriä joita se kierrättää.
Itse olen ajellut kuukauden päivät TNT 1130:sellä
ja onse kyllä hieno peli. - Anonyymi
Hankin juuri Benelli400 vm.2022 imperialen. Oli jo ilo silmälle,ketterä ja kaikenpuolin soiva peli,pitemmällekin,kuin lähi-Essolle. Nyt vasta 500 tietä nähny, palataan asiaan,kun kilometrejä kertyy.
- Anonyymi
Onnea uudelle kiinalaiselle laitteellesi. Sitä tarvitset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä sitä tulee Kotaria, Volvoa ja muuta merkki menopeiliä ,että onnea niillekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyörän osto on mielipide kysymys, eli sun mielipide ratkaisee . Muista kun olet jonkun hankkinut niin, kun pysäköit sen halliin, parkkipaikalle tai kadulle. Kun lähdet pois ja et käänny katsomaan sitä vielä, niin olet ostanut väärään pyörän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottoripyörän osto on mielipide kysymys, eli sun mielipide ratkaisee . Muista kun olet jonkun hankkinut niin, kun pysäköit sen halliin, parkkipaikalle tai kadulle. Kun lähdet pois ja et käänny katsomaan sitä vielä, niin olet ostanut väärään pyörän.
Kyllä ne on tainnut siis minun pyörät olla kaikki vääriä. Harmi. Hienoja pyöriä, joilla olen tykännyt ajaa, mutta ei tule katsottua taakse parkkeerauksen jälkeen. Se on varmaan jorpakkoon vaan viskattava.
- Anonyymi
Imperiale,nyt 3700km, olen vieläkin tyytyväinen. Ohjaustangon vaihdoin sopivamman,muuten tekniikaltaan toimiva ps.keskikulutus 2,8/100...kerron jatkossalisää...
- Anonyymi
Imperiale täytti 3.6 -vuoden. Nyt 4500 ajeltu, kehuja satelee ulkonäöstä jatkuvasti. Kiinalaisuus ei kummittele enää itselläkään, tuntuu kaikinpuolin toimivan. Ajelen tosin iisisti, pakoääniä kuulostellen...lisää jatkossa.
- Anonyymi
Benelli Imperiale 400 -22, toinen kausi, nyt 7000km takana. Tekniikka pelaa, renkaat edelleen hyvät ja kulutus alle 3l/100, huollot x2, remppoja 0. Komee pyörä, kehutaan,niin naiset, kuin miehet. Jos ajelis Lokakuun vielä. Suosittelen.
- Anonyymi
2.8.2024 Benelli Imperiale 400, ajoin 9300 km/3kautena. Ei mitään remppoja, perushuolloilla selvisin. Pyörä edelleen,kuin uusi. Voin suositella. Nyt ajelen Royal Enfieldillä, vauhti sama, vaikuttaa hyvältä, marraskuussa vielä ajokelejä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107227- 475066
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562851Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101358Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1871281Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai286958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?187870