Tietoa Benellistä?

vesku

Onko kenelläkään kokemuksia Benellistä? Olen MP-messuilta asti haaveillut Benellin TNT 1130-malliin hankinnasta.

TNT on niin rajun näköinen että sitä menee ihan sanattomaksi. Kyllä ne italialaiset osaavat tehdä mahtavia pyöriä. Myöskin kolmesylinterinen kone on todella mielenkiintoinen.

Onko tietoa missä pääsisi koe-ajamaan?

16

5841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repe

      ajamaan pääset vaasassa, siellä on maahantuoja.

    • TT-Man

      Maahantuoja Two Wheel Center Lahdessa.
      www.twowheelcenter.fi

      • TT-Man

        Siis maahantuoja on Vaasassa Lahdessa myyntipiste Sorry!


    • opj

      Tässä maahantuojan kotisivut:
      www.benelli.fi

      Sieltä löytyy mm. kaikki jälleenmyyjät.

    • Tornado Naked Tre
      • 117 Nm

        Kävin viime viikolla koeajamassa TNT Sportin Mika Lehtisellä (Rauma). Olipa muuten vähän mahtava pyörä!! Vääntöä tuntui riittävän loputtomasti ja ajettavuus oli todella hyvä. Kolmimukisen moottorin luonne on sitten jotain aivan erityistä! Plussaa myös huippuluokan jarruista sekä hyvästä ajoasennosta.

        Ennen koeajoa olin vähän skeptinen, mutta nyt olen totaalisen myyty. Vielä kun saisi rahoituksen järjestymään...


    • soppa
    • TNT

      Kannatta soitella jälleenmyyjille maahantuojalla on koeajopyöriä joita se kierrättää.
      Itse olen ajellut kuukauden päivät TNT 1130:sellä
      ja onse kyllä hieno peli.

    • Anonyymi

      Hankin juuri Benelli400 vm.2022 imperialen. Oli jo ilo silmälle,ketterä ja kaikenpuolin soiva peli,pitemmällekin,kuin lähi-Essolle. Nyt vasta 500 tietä nähny, palataan asiaan,kun kilometrejä kertyy.

      • Anonyymi

        Onnea uudelle kiinalaiselle laitteellesi. Sitä tarvitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea uudelle kiinalaiselle laitteellesi. Sitä tarvitset.

        Sieltä sitä tulee Kotaria, Volvoa ja muuta merkki menopeiliä ,että onnea niillekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea uudelle kiinalaiselle laitteellesi. Sitä tarvitset.

        Moottoripyörän osto on mielipide kysymys, eli sun mielipide ratkaisee . Muista kun olet jonkun hankkinut niin, kun pysäköit sen halliin, parkkipaikalle tai kadulle. Kun lähdet pois ja et käänny katsomaan sitä vielä, niin olet ostanut väärään pyörän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moottoripyörän osto on mielipide kysymys, eli sun mielipide ratkaisee . Muista kun olet jonkun hankkinut niin, kun pysäköit sen halliin, parkkipaikalle tai kadulle. Kun lähdet pois ja et käänny katsomaan sitä vielä, niin olet ostanut väärään pyörän.

        Kyllä ne on tainnut siis minun pyörät olla kaikki vääriä. Harmi. Hienoja pyöriä, joilla olen tykännyt ajaa, mutta ei tule katsottua taakse parkkeerauksen jälkeen. Se on varmaan jorpakkoon vaan viskattava.


    • Anonyymi

      Imperiale,nyt 3700km, olen vieläkin tyytyväinen. Ohjaustangon vaihdoin sopivamman,muuten tekniikaltaan toimiva ps.keskikulutus 2,8/100...kerron jatkossalisää...

      • Anonyymi

        Imperiale täytti 3.6 -vuoden. Nyt 4500 ajeltu, kehuja satelee ulkonäöstä jatkuvasti. Kiinalaisuus ei kummittele enää itselläkään, tuntuu kaikinpuolin toimivan. Ajelen tosin iisisti, pakoääniä kuulostellen...lisää jatkossa.


    • Anonyymi

      Benelli Imperiale 400 -22, toinen kausi, nyt 7000km takana. Tekniikka pelaa, renkaat edelleen hyvät ja kulutus alle 3l/100, huollot x2, remppoja 0. Komee pyörä, kehutaan,niin naiset, kuin miehet. Jos ajelis Lokakuun vielä. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe