Moijj,.....

ett...

Onko mitään kotiloa,jota voisi pitää akaattikotilon kanssa?Jos jollain olisi kyseista lajia,voisin mieluusti ostaa pari yksilöä...

12

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-ja-gekkofani

      kanssa ei kannata pitää muita kuin aksuja.

    • AGFA

      kaikkii achatina suvun suuria kotiloita voisi pitää keskenään.

      • kotilo-ja-gekkofani

        voi pitää, mutta mitäs sitten kun risteytyvät?? Achatina - suvun kotilot ovat sen verran lähisukulaisia, että mistäs sen tietää milloin alkavat lisääntyä keskenään..


      • AGFA
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        voi pitää, mutta mitäs sitten kun risteytyvät?? Achatina - suvun kotilot ovat sen verran lähisukulaisia, että mistäs sen tietää milloin alkavat lisääntyä keskenään..

        Millainen sekoitus tulisi vaikka Achatina Fulicasta ja Achatina Achatinasta.. Ihan järkeenkäypä idea.


      • kiva..
        AGFA kirjoitti:

        Millainen sekoitus tulisi vaikka Achatina Fulicasta ja Achatina Achatinasta.. Ihan järkeenkäypä idea.

        meillä ovat menossa achatina achatinat ja fulicat samaan valtavaan terraarioon.


      • kotilo-ja-gekkofani
        AGFA kirjoitti:

        Millainen sekoitus tulisi vaikka Achatina Fulicasta ja Achatina Achatinasta.. Ihan järkeenkäypä idea.

        Ei siis todellakaan kannata ainakaan pidemmän päälle risteyttää eri lajeja, sillä saattaa käydä niin, että lajit sterililoituvat, eivätkä pysty enää lisääntymään!! Joten älkäähän ainakaan pitemmän päälle harrastako lajien risteyttämistä, muutamille linnuille on jo nuin käynyt!!


    • AGFA

      Mä tilasin myös kaksi tikrua.

      • kotilo-ja-gekkofani

        pitäkää sitten huoli siitä, että eivät mene sekapoikaset myyntiin..mielestäni lajien täytyy pysyä puhtaina, ei sekasakkina..-o-' lajit menettävät arvoaan...


      • kiva..
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        pitäkää sitten huoli siitä, että eivät mene sekapoikaset myyntiin..mielestäni lajien täytyy pysyä puhtaina, ei sekasakkina..-o-' lajit menettävät arvoaan...

        eikös olis aika hienoo jos tulis uus laji :o)
        hei,sä joka tilaat 2 tikruu,mist tilaat? mä tilaan ruotsista:)


      • kotilo-ja-gekkofani
        kiva.. kirjoitti:

        eikös olis aika hienoo jos tulis uus laji :o)
        hei,sä joka tilaat 2 tikruu,mist tilaat? mä tilaan ruotsista:)

        olisi uusi laji, vaan sekoitus.. Siis sekarotuinen xD


      • ella_xD
        kotilo-ja-gekkofani kirjoitti:

        olisi uusi laji, vaan sekoitus.. Siis sekarotuinen xD

        eikös olisi kivaa jos olisi sekarotuisiakin kotiloita? mä ainakin ostaisin...mulla on muuten helix lajit lisääntyny keskenään o_O


      • AGFA
        kiva.. kirjoitti:

        eikös olis aika hienoo jos tulis uus laji :o)
        hei,sä joka tilaat 2 tikruu,mist tilaat? mä tilaan ruotsista:)

        Ne tilaa jostain salzburgista ja sitten ne toimitetaan mulle. Halpoja olivat, 2 poikasta 49euroa postikuluineen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe