nukutko vai valvotko yöt,jos jokin asia painaa tai on huolia.Minulla on onneksi hyvät unenlahjat.Tiedän tuttavia jotka heti reakoivat unella ja se on raskasta
Miten unet
5
241
Vastaukset
- hyvin nukuttaa
kun pään tyynyyn (sileä)kallistaa. Ja nukuttaa välillä ilman tyynyäkin.
Jos jokin asia painaa niin on tippaleipäaivot vain vähän ylikierroksilla saattaa tulla jopa uusia kiekuroita.- rallityttö60
yö unet tahtoo jäädä liian luhkäsiksi. Olen iki onnellinen milloin saa nukkutua 5 h yhteen menoon. Viime yönäkin kello 2:sta lähtien valvoin 2-3 tuntia sitten taas nukahdin. Tulee sitten mietittyä asioita jotka painavat. Yleensä olen nukkunut hyvin viime syksyn aikana nukuin kai varastoon kun sairastin silloin nukutti. Vieraiden aikanakin nukuin. Jospa ne syksyllä palaavat kun yö pimenee unenlahjatkin. Onneksi en ole työ elämässä ei kyllä jaksaisi käydä työssä.
- univaikeuksia.
Jos huolet painavat ja on asioita jotka vaivaavat mieltä en taatusti nuku.
Muutenkin yöuneni ovat tosi herkät, ei saa olla valoisaa eikä pientäkään ylimääräistä ääntä. Olenkin saanut lääkäriltä nukahtamislääkettä jota otan tarvittaessa. Oikeastaan pitäisi ottaa joka yöksi, mutta en ota koska niistä tulee riippuvaiseksi. Lääkkeet tekevät pitkään käytettynä myös ahdistavan olon.
Olen työtön joten en ole väsynytkään, sekin vaikuttaa unen laatuun.
Karehdin ihmisiä joilla on hyvät unenlahjat. Ei ole mitään inhottavampaa kuin pitkä valvottu yö. - iltaisella
minulla tuo toimii oikein hyvin.jo vain nukuttaa makiasti,kun tunnin hakkaa polttopuita.
- ihminen
Olen huono nukkumaan, siksi tulin vielä näinkin myöhään tänne, kun tiedän etten saa nukuttua,unilääkkeitä käytän kerran kaksi viikossa,muuten olisin tosi uupunut ja saisin migreenin liiasta valvomisesta. Voi kun joskus nukkuisi edes kolme-neljä tuntia yhteen menoon, mutta ei ole pelkoa.Nyt memen lukemaaan jotain ainakin tunniksi,jospa sitten sais vähän nukuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328