Käytiin tuossa kavereiden kanssa koiralenkillä,ja kyllähän oli reissu.
Meitä vastaan tuli mies ja nainen jolla oli koirat irti (meillä kytkettynä,paitsi koiranpentu).No,näiden koirat sitten hyökkäs meidän koirien kimppuun,omistajan huutelivat koiria,mutta eivät totelleet.
Heidän yksi koiransa lähti koiranpentuani jahtamaan,ja tietysti pentu kauhuissaan juoksi karkuun. No,itse annoin toisen koirani kaverilleni ja lähdin juoksemaan perään,että saan pennun kiinni. Myös tämä mies lähti kävellemään oman koiransa perään.
Saatiin koirat kiinni,niin tämä mies rupeaa sanomaan,että näin pientä pentua ei saisi näin pitkällä lenkillä olla (ei tullut anteeksi pyyntöä oman koiransa johosta). Mutta,sanoin että saanhan mie niin pitkälle lenkille viijä tään pennun,kunhan jaksan kantaa(pentu ei siis koko matkaa kävelly).
No,lähettiin sitten kävelemään takasin päin missä muu porukka ootti. Niin,eikös tämä nainen ala syyttää meitä,että ei osata koiria kouluttaa,että ei oo meidän hallinnassa koirat!Ja hänellä koirat vapaana,jotka EIVÄT tulleet kutsusta!! Ja sitten kun he lähtivät meitä ohittamaan,ja koirat hieman haukahti heidän koirilleen,niin jo rupesivat rakis,räksyttäjäs meidän koiria haukkumaan!järkyttävää kuinka he kehtasivat alkaa meille aukoa päätään,vaikka meidän koirat olivat ne,jotka pysyivät hallinnassa! Itse olisin ainakin tuossa tilanteessa nolona pyytänyt anteeksi!
Hermot meni..
3
321
Vastaukset
- tästä
Pidä aina koirasi kiinni ja vie ne vain korpeen ulkoilemaan!!!
No hehheh...
Laki kieltää koirien irtipidon...jos pennullesi jotain pahaa tapahtui, vie asia poliisille, pennut saa olla irti.
Onneksi koirallani on paljon kavereita, jotka leikkivät vapaana yhdessä ja kaikki huutavat koiransa luokseen, jos joku uusi ilmestyy.
Eihän tämä ollut vastaus kysymykseesi, mutta yritä löytää lenkeilläsi samanhenkisiä ihmisiä ja yritä todella välttää noita nipottajia, jotka eivät koiria ymmärrä. Ikävä kyllä tollasillakin on koiria.
Luin uudelleen, ja niinhän olitkin tehnyt, eli sulla täytyy ilmeisesti vain olla silmät niskassakin, että nuo häiriköt sitten menee ohi ja voitte jatkaa ulkoilua omaan tapaanne.
Tsemppiä!!! Hulluja on monenlaisia ja mäkin olen laittanut koirani puuhun kiinni, koska mies huusi mulle, että jos nuo pedot käy hänen koiransa kimppuun, niin hän menee oikeuteen.
Todellinen tilanne oli, että koirani (nartut) olivat kiinnostuneita uroksesta, mutta väistin humalaisen miehen huudon vuoksi.
Uroksen omistajan miesystävä kuitenkin toi (tosi kiltin koiran) puussa kiinni olevien narttukoirieni
eteen huutaen, että jos nuo hullut siihen koskee, hän soittaa poliisit.
Kaikki koirat, niin minun kuin hänenkin, kuitenkin väistivät toisiaan ja mies lähti pois.
Tuossa tilanteessa mulla oli kuitenkin onneksi normaali koiranulkoiluttaja lähellä, joka seurasi sivusta tuota episodia.
Eipä tuo koira ole enää näkynyt sen miehen mukana. Harmi vain on, että tuo koiranomistajanainen menee juosten karkuun, jos toisia koiria ulkona näkee.
Ja se koiraparka... - Tersi
idiootteja aina riittää meidän koiraihmisten keskuudessa. Kaverini koiran kimppuun kerran hyökkäsi kaksi koiraa, tulivat talon pihalta jossa olivat vapaana ja menivät molemmat kaverini koiran luokse. Mies sitten tuli paikalle ja tiuskaisi kaverilleni että ota se koirasi pois sieltä... ihan kun olisi ollut kaverini vika että tappelu syntyi. Mies oli todella vihainen. Kaverini napautti takaisin ja mies otti nolona koiransa kainaloon ja poistui mutta ei tullut mitään anteeksi pyyntöä, yllätys yllätys...
- kummallakin?
Tilanteesta ei tule muuta mieleen, kuin sanonta "meidän koirat ja muiden piskit".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305