Elikkä siis olisin myymässä 91lvl runescape ukkoa, saba jaba. Hahmon total lvl on 1162 ja paras lvl on woodcut 77. Huonoin lvl on runecraft, mutta sekin on 39.
Tässä muita mainitsemisen arvoisia lvl:
attack 71, magic 71, defence 71, str 76, hp 76,
mining 71, smithing 68 ja pray 56. Muita en jaksanut luetella, mutta aikalailla samaa rataa jatkuu. Hahmo ei ole member, mutta Qp oli jotn 89 luokkaa. Eli siis kaikki free questit tehty ja aika monta membuquestiakin. kysykää ihmeessä lisää. Hahmosta tahtoisin n. 40-80e. Hahmolla on yli 3mil rahaa, jotka ois myös tarkoitus saada kaupaksi (erikseen tai samalla kuin hahmokin). Kyselkää sähkölpostistani lisää hahmosta ;D
Myyn runescape ukon lvl 91!
jezma
5
208
Vastaukset
- jezma
Eli sähköposti siis on [email protected]
- jezma
odottelen vieläkin, tarjotkaa nyt jotain niin harkitsen???
- joku
milläpitäs maksaa ja paljo
- jezma
Siis ihan irl rahalla oon myymässä ja venailen parasta tarjousta..
- joku...
jos olis viel myynnis nii voisin ostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057