2 veljespupua yhdessä

ihme juttu

Ne on vain kerran tapellut keskenään.. silloin toinen leikattiin ja sen pupun nimi on Otto.. silloin kun ne tappelivat Otto oli melkein repinyt Sulolta(ei leikattu)kaikki töpöhännän karvat irti.. sitten me erotettiin ne toisitaan korkeella aidalla.. semmonen 2 metrinen.. sit 2 päivää tapelun jälkeen Sulo rupes hyppii sinne Oton puolelle ja ei mitään.. kumpikin hyppi vuorostaan aina toista moikkaamaan ja sit ne nukku aina samalla puolella.. sit me otettii se aita pois nii ei mitään tietoa tappelusta.. Otto leikattiin siksi että mun kaverin tyttöpupu tuotiin Sulon hoideltavaks.. silloinkin me erotettiin ne ja kauaks toisitaa.. voin sanoo et ne poikaset epäonnistui koska Viivi ei osannut hoitaa poikasiaan.. se oli jo yli vuoden eikä koskaan poikinut sitä ennen joten epäilin että se ei osannut hoitaa niitä ja kaveri ei enää halua koittaa uudestaan koska se on aina riski Viiville.. Otto ja Sulo ovat vieläkin olemassa tuolla ulkona pomppimassa veljeksinä ja ystävinä..
ja saavat olla vielä pitkäänkin.. tai ainakin toivon että saavat koska ne täyttävät kohta tos kesä-heinäkuussa 2v :D.. voisin lähettää kaikille kilteille ja hyvinvoiville pupuille terveisiä ja sairaille pikaista paranemista.. :D

2

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaninen

Mulla oli 2 kania ne oli veljeksiä. Ne tuli eka tosi hyvin toimee, mutta sitte alko tappelee toinen repäs toisen korvaa et se "halkes". Toinen kosti ja puri korvast palan pois! Ne myös merkkaili kauheest! Ne vietii leikattavaks, mut se ei auttan ku toinen leikattii vaa puoliks.. Sitte ne erotettii aidalla, mutta jotenki aina ne pääs sen läpi. Ei auttannu muu ku antaa toinen pois :( Se kyl annettii mun mummille. Ei se kauaa elän ku kissa raapas sitä silmää ja se sai silmätulehduksen ja siint seuras virus ja lopuks kuolema:´(
      Nyt oon hankkimas 2-vuotiaalle Rasmukselle kaveriks naaraskanin Rositan joka tulee heinäkuun 22 päivä:D

• gmfxkm

ahHA ei kania voi kastroida vain puoliksi :D:D:D:D saatiinpas taas hyvät naurut. PROVO

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe