Eli siis vielä kerran...
Miten pystyn lähettämään tekstiviestin jossa ei näy numeroani?
Voiko vastaanottaja vastata siihen?
Haluan vain lähestyä erästä ihmistä, enkä tahdo kertoa nimeäni hänellle.
Soittamiseen ei rohkeus riitä...
Kiitos etukäteen!! =)
anonyymi tekstiviesti???
8
9613
Vastaukset
- ainakin
Soneralla (Zedissä) on anonyymiviestin lähetyspalvelu ja Buumilla on myös vastaava palvelu.
- Leppis
muistelen jonkun joskus kertoneen tietystä numerosarjasta joka on näppäiltävä ennen viestin lähettämistä...
- no
Leppis kirjoitti:
muistelen jonkun joskus kertoneen tietystä numerosarjasta joka on näppäiltävä ennen viestin lähettämistä...
nyt en sitä Soneran palvelua muista ulkoa, mutta Buumi toimii näin lähetä numeroon 17277 seuraavanlainen tekstiviesti (0,61 €/kpl):
ANO 0401234567 X
(0401234567 tilalle ystäväsi kännyn numero ja X:n tilalle viestisi/mitä haluat ystävällesi sanoa) - Gesmiman
Leppis kirjoitti:
muistelen jonkun joskus kertoneen tietystä numerosarjasta joka on näppäiltävä ennen viestin lähettämistä...
http://www.senssit.net/senssit/anonyymiviesti.htm
http://www.seiska.fi/gsm/anonyymi.asp
Nämä linkit ovat sellaisia senssihenkisiä
palveluja joiden kautta voit lähettää
anonyymintekstiviestin jollekulle.
Mutta varmasti näiden kautta voit asiasi
välittää oli asia mikä tahansa.
Sivuilla näkyi olevan ohjeetkin kuinka
lähettäminen onnistuu.
Asiattomat viestit voidaan jäljittää. - Leppis
Gesmiman kirjoitti:
http://www.senssit.net/senssit/anonyymiviesti.htm
http://www.seiska.fi/gsm/anonyymi.asp
Nämä linkit ovat sellaisia senssihenkisiä
palveluja joiden kautta voit lähettää
anonyymintekstiviestin jollekulle.
Mutta varmasti näiden kautta voit asiasi
välittää oli asia mikä tahansa.
Sivuilla näkyi olevan ohjeetkin kuinka
lähettäminen onnistuu.
Asiattomat viestit voidaan jäljittää.Kiitos hyvistä neuvoistanne, rakkaat ystävät.
Jos näin ujo nainen uskaltaisi tehdä aloitteen..
Pitäkää peukkuja!!!
- hah.
"Asiattomat viestit voidaan jäljittää. "
P*skat voidaan.- Anonyymi
Kaikki viestit selvitetäänn tarvittaessa. Muistakaa se.
- BlockedID
Really want know how send it? -A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473