Yksinkö?

will.i.am

Moikka! Olen 15-vuotias poika joka on kiinnostunut pojista, no sehän nyt ei ole mikään ihme nykypäivänä. Tai ei ainakaan pitäisi olla..
Asun paikassa, jossa minulla
on kavereita, mutta kaikki tuntuvat olevan täysin homoutta vastaan. Haluaisin löytää itselleni ihanan pojan, mutta tuntuu että muuttaminen muualle olisi ainoa ratkaisu.
Muutamat tytöt ovat halunneet alkaa seurustelemaan kanssani, mutta mun mielestä se olis vain tyhmää esitystä. Tuntuu yksinäiseltä ja kurjalta =(
Mitenhän löytäisin kivan pojan? Asiallisia vastauksia, kiitos

4

686

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllättävän paljon!

Kiinnitä huomiota pikkutarkkaan pukeutumiseen (esim. vaaleanpunaiset nauhat miesten lenkkareissa!) ja puhetyyliin (homot ovat usein itseään esille tuovia).

Ei hätää, teikäläisiä riittää.

• Thom17

Ihan varmasti ympärilläsi on muitakin samoin tuntevii poikia. Pitäisi vaan nähdä ne pienet vihjeet.
      Kyllä sen yleensä huomaa, jos toinen on ihastunut, sillon täytyy vähän uskaltaa paljastaa itseään.

Pukeutumisest on paha mitään arvata, no yleensä kyll homot on tarkempii vaatteistaan ja ulkonäöstään.
      Katseista sen mä ainakin huomaan.
      Netin kauttakin kannattaa koittaa. Ei miltään homosaiteilt välttämättä, siellä ku suurin osa tuntus hakevan vaa seksii, vaa ihan tavallisilt nuorten saiteilt.

Toi, ett kaikki kaverit tuntuu kovin homo kielteisilt, nii on kuitenki vaan enemmän puhetta, ettei kukaan vaa luulis homoks.
      Tosipaikan tullen ne sit sanoo, joo ei mul oikeestaan oo mitään sua vastaan, se on ihan okei.

Tyttöjen kans sitä tuntee itsensä täysin pelleks, kun ei se tunnu "oikealta". On se kai jotenki molempie pettämist, itsensä ja toisen.

Muuttamistakin kannattaa harkita, isommalla paikkakunnal on helpompi olla itsensä.

Ihan varmaan löydät itselles kivan kundin.
      Jaksamisia. :)

• will.i.am

Kiitti Thom17, kun valaisit vähän asiaa ja annoit toivoa..

Pariin aikaisempaan viestiin vastauksena että en pysty muuttamaan itseäni heteroksi. Enkä haluukkaan ;)

• pieniankanpoikanen

mul on mutuen samanlaist elämäni nykyään paitsi et kavereinani enimmäkseen tyttöjä, jotka on enemmänki, oikeestaa TÄYSIN homojen puolel, joille sit parhaimmil oon kerton..on se vaikeet kyl löytää ketää itekkää en oo viel onnistun vaik yrityksii on..:/ niin kaikkihan me yksin olevat ollaan yksinäisii......PIDETÄÄN YHTÄ VAIN NIIN KAIKKI ONNISTUU!;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe