Minkäläisen kannattaisi hankkia ekaksi pyöräksi naiselle? Ehdotuksia otetaan vastaan!
Moottoripyörä
7
1322
Vastaukset
- prätkätin
Koko, tyyli ja mieltymykset ratkaisevat paljon.
Itse aloittelin Vm 92 CBR 600, tehoja ei ollut yhtään liikaa, painoa ja korkeutta tosin hieman olisi voinut olla vähemmän ekassa pyörässä, mutta hyvinpä sillä oppi ajamaan, nykyisin ajelen R6:sella, joka tuntuu vanhan hondan jälkeen erittäin kevyeltä ja näppärältä käsitellä, tosin jalat ei edelleenkään yltä kunnolla maahan:).- ajatellu
kustomia vai sarviksen ämpäriä?
- olis
ajatellu kirjoitti:
kustomia vai sarviksen ämpäriä?
enemmän mun tyylinen. Semmosta 600 CBR:ää oon vähä jo katsellu..
- E-ehdokas
Onko kellään kokemuksia 600 kuutioisesta Yamaha Fazerista? Itse suunnittelen sellaista ekaks pyöräkseni.. Koon puolesta ei varmaan olis kyllä väliä, olen 177 cm ja suht voimakas, mutta en luota taitoihini niin paljoo, että lähtisin isompaa pyörää ostelemaan.. Eikös tuolla Fazerilla ole hyvä "treenata" alkuun?
- Mikä on täysin eri
pyörä kuin fazer 600 niin ei ole välttämättä
hyvä eka mopo.
Ei mikään vääntöhirmu alakierroksilla,joita aloittelijat yleensä käyttävät.
Ulosmittaus tapahtuu yli 10000kier/min ja siellä on
tekemistä kokeneellakin kuskilla.
Uskoisin sinun nauttivan enempi vaikka honda cbf 600
mallista.
Koeaja ehdottomasti huolella mopot ennen ostopäätöstä. - hotmix73
Mikä on täysin eri kirjoitti:
pyörä kuin fazer 600 niin ei ole välttämättä
hyvä eka mopo.
Ei mikään vääntöhirmu alakierroksilla,joita aloittelijat yleensä käyttävät.
Ulosmittaus tapahtuu yli 10000kier/min ja siellä on
tekemistä kokeneellakin kuskilla.
Uskoisin sinun nauttivan enempi vaikka honda cbf 600
mallista.
Koeaja ehdottomasti huolella mopot ennen ostopäätöstä.Osta isompi pyörä heti vaan. Mulla oli vuoden uusi honda 600cbf ja ei se riitä mihinkään. Ostin uuden yamaha fazer 1000 nyt pari viikos sitten ja siinä on hyvä peli. Kulkee nätisti ja voimaa riittä. Pääasia on että sulla ylettyy jalat kunolla mahan ja järki on mukana.
- pölli
hyvä vaihtoehto kawasaki er6 sopii aloittelialle.helppo ajaa ja kehuttu testeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070