mikä hitto noissa vanhoissa intikoissa maksaa kun pyydetään 15 vuotta vanhoista perus mopoista yli 8000 euroa???
itruder
11
921
Vastaukset
- 1200cc
...se tyhmä ole joka pyytää,vaan se,joka maksaa.
- mallinen
Ja kun sijottaa pari tonnia enemmän saa jo uudenkarheita ja ruiskukoneella yms.uudempaa tekniikkaa,varmaan säästää jatkossa ylläpitokustannuksissa.mitä sitten kukin arvostaa...
- maksaa
mekin ostetttiin intikka keväällä ja -94 ja hintaa sellaset liki 9000e..mutta on komee peli ja hyvä.ajettu vain 19.000km..ihanaa omistaa intikka.siinä on tyyliä=)
- esine?
Ostettu -94 ja ajettu vain 19 tkm..?? Siis sen jälkeenkö? Siis keskimäärin alle 1600 km / vuodessa..??
Kyllä niitä intikan ajo-ominaisuuksia olen huonoina pitänytkin, mutta että noin huono ajettavako se onkin.. - vain tuollainen on
esine? kirjoitti:
Ostettu -94 ja ajettu vain 19 tkm..?? Siis sen jälkeenkö? Siis keskimäärin alle 1600 km / vuodessa..??
Kyllä niitä intikan ajo-ominaisuuksia olen huonoina pitänytkin, mutta että noin huono ajettavako se onkin..annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan ja eletään kukin kuin tykätään..mukavaa kesää sinullekkin!!
- on sitä
vain tuollainen on kirjoitti:
annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan ja eletään kukin kuin tykätään..mukavaa kesää sinullekkin!!
mieltä että hintikka on paska, ei tarkoita välttämättä kateutta. Eläköön kaikki kuin kukin tykkää vai miten se menikään... Itse en hintikasta tykkää ja mielestäni se on paska. Onneksi on saatavilla muitakin malleja. Tämähän ei estä muita ajamasta kyseisellä päkättimellä...
- vs1400
on sitä kirjoitti:
mieltä että hintikka on paska, ei tarkoita välttämättä kateutta. Eläköön kaikki kuin kukin tykkää vai miten se menikään... Itse en hintikasta tykkää ja mielestäni se on paska. Onneksi on saatavilla muitakin malleja. Tämähän ei estä muita ajamasta kyseisellä päkättimellä...
tänään ajoin pätkytimellä 700km eikä mitään valittamista, joten jokainen valitkoon ittelleen sopivan pyörän.
- muuten
vs1400 kirjoitti:
tänään ajoin pätkytimellä 700km eikä mitään valittamista, joten jokainen valitkoon ittelleen sopivan pyörän.
näitä juttufoorumeita tarvitaan jos hyväksytään se että kaikki on harmaata massaa? Menköön kukin millä lystää... varsin tyhjentävä kommentti... heh.
Kerrassaan huonoitsetuntoista porukkaa.. hintikka on silti paska vehje.. suorastaan entistään huonompi. - aja millä lystäät
muuten kirjoitti:
näitä juttufoorumeita tarvitaan jos hyväksytään se että kaikki on harmaata massaa? Menköön kukin millä lystää... varsin tyhjentävä kommentti... heh.
Kerrassaan huonoitsetuntoista porukkaa.. hintikka on silti paska vehje.. suorastaan entistään huonompi.mun itsetunto ei ole riipuvainen siittä et voin mollata muita ihmisiä tai heidän ajopelejään.
joten aje sitten vaikka potkukelkalla kesä talvet, ei se mun ajonautintoa lisää tai vähennä.
- jarkko
tottakai vanhat maksavat enemmän... koska ne alkavat olla jo museo vehkeitä ja kaikilla ei niitä ole vain harvoilla ja valituilla kellä rahaa on!!!!
- INTIKKA JEES
Se vain nyt on niin että intruudereista kannattaa maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070