Mikähän mahtaa olla vikana, kun -98 2.0 mondeoni nykii? Nykiminen tapahtuu ajettaessa tasaista nopeutta noin 2000 kierroksen paikkeilla.
Nykimistä
5
1588
Vastaukset
- Hä???
Samanlaisen vian korjasin tiisselistä. Käsipumppu vuoti ilmaa polttoainejärjestelmään.
- Jeppe
bensakoneellahan tämä
- imuilmavuoto
Mun Mondeossa (-01) nykimisen aiheutti imuilmavuoto.
Oireet olivat juuri nuo samat kuin sinulla eli ajoa tasaista nopeutta ja kierrokset n.2000.
Omassa vuoto löytyi onneksi helposti ja korjasin sen itse (yhdessä imuletkussa reikä). Voi vuotaa tietysti myös imusarjan tiiviste. Kuuluuko imusarjasta "kovaa" suhinaa? Jos kuuluu niin imusarjassa on vuoto.
Syitä voi olla tietysti monia, tulpat, johdot, suodattimet...mutta itse epäilen imuvuotoa.
Toivottavasti vika löytyy!- Jeppe
Juuh, pitääpä tämä tarkistaa ennen kuin alkaa osia vaihtamaan =)
Kiitoksia vinkistä.
- Monti
Itsellä nykimisen syyksi paljastui viallinen ilmamassamittari (MAF). Nykiminen oli pahimmillaan kunnon repäisyjä, kun veto yhtäkkiä loppui. Uusi mittari maksoi n 130 € ja vaihto onnistuu helposti itse. Kokeile ottaa ilmamassamittarille menevä piuha irti, jos nykiminen lakkaa, voit olla oikeilla jäljillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774