Apuva!!

^Paniikissa oleva...

Hei kaikki japani gurut! Olen matkalla nousevan auringon maahan 1.kesäkuuta, mutta nyt on tullut vähän ongelmia vastaan. Lennot ovat Osakaan ja olen varannut sieltä viideksi yöksi majapaikan. Sieltä olis tarkoitus sitten siirtyä Kiotoon jossa olisin 7yötä, mutta majapaikka on avoin, sen jälkeen suunnaksi tokio, josta pitäs yks hostelli buukata 8yöks. Mutta vielä en tarkkaan tiedä missä siellä se on ja miten sinne pääsen...Olen miettinyt tuota Japanrailwaypassia mut nyt taitaa olla jo liian myöhästä saada tilattua??...Tokiosta olis tarkoitus siirtyä Okinawan saarille, mutta lennot on viel varaamatta, yritin tuolt ana.co.jp/eng sivuilt mut eivät hyväksy puhelin numeroani...et tietääks kukaan mitä kautta sais noita japanin sisäisiä lentoja halval? Tai osaaks kukaan suositella jotain Okinawan hotellii/hostellii? Kiitos jo etukäteen vastauksista^^ PS: ASIALLA ON KIIRE! vai panikoinko aivan turhaan...voi jospa joku voisi minua auttaa...

4

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sasae

      Kyllä sä käsittääkseni kerkiät sen Japan Rail Passin vielä ostaa, ja se kannattaakin, koska yksi Kioto-Tokio-reissu maksaa sen jo takaisin. Eli ota tänään yhteyttä Rail Passia myyvään toimistoon Suomessa. Helsingissä on yksi japanilaisen vetämä toimisto, olisiko Laatumatkat vai mikä (jelpatkaa muut jos muistatte toimiston nimen), he voivat varmasti varata sinulle tuon Okinawan reissun. Se kannattaisi ottaa pakettimatkana, koska ainakin täältä Japanista ostettuna se tulee halvemmaksi lento-hotelli-pakettina, kuin että ostaisi erikseen lennon ja hotellin.

      Osta uusin Lonely Planetin Japani-opas (tai tsekkaa onko kirjastossa ja vakopioi relevantit sivut - tosin kirjaston Lonely Planetit saattaa olla liian vanhoja versioita). Reissasin aikoinaan Lonely Planetin kanssa Rail Passilla ympäri Japania, ja kirjasta oli oikeasti apua, löysin sen avulla halpoja yöpaikkoja sekä tiet nähtävyyksille.

      • sasae

        Tässä yksi paikka Tokiosta, jossa moni suomalainen on ollut yötä. Ei luksusta, mutta suht edullinen ja onpa katto pään päällä.

        http://www.kimi-ryokan.jp/


    • Docomo

      Tuolta kannattaa kysella Japanin sisaisia lentoja ja majoituksia. Niilla on ollut tosi hyvia tarjouksia ja palvelu pelaa myos englanniksi.

      IACE TRAVEL TOKYO OCHANOMIZU OFFICE
      TEL:03-5282-1522 (ENGLISH)
      E-mail: [email protected]
      OFFICE HOUR: Mon-Fri 10:00-19:00,Sat,Sun 10:00-17:00

    • ^Paniikissa oleva...

      Oi kiitos näistä vinkeistä! Tuli heti parempi olo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe