Ikävä syöpyy yhä syvemmälle sydämmeeni, voitko tuntea siellä jossain kuinka sinua kaipaan ?
Hiljaa vaivun uneen ja näen sinusta kauneinta unta mitä vain nähdä voi, hiljalleen valmistaudun tuohon läheiseen aikaan jolloin saan taas sinut nähdä ja toivottavasti asiamme selvitellä.
Olethan rakkaani minua vastassa puolitiessä jotta tämä kaipuuni ei minua lopullisesti nujerra ...
Kaipaus
- K -
6
529
Vastaukset
- uneton
ikuisesti...
- minä
sinua vastaan , kerro tie, sieluni huutaa lähellesi,
kaipaus vie voimani, jutellaan rakastan sinua. - tulen
puolitiehen vastaan jolloin näen taas kauneuspilkkusi oikeassa poskessasi/minä
- entinen panopuusi
Tietokoneen ruudulla kaikki kääntyy nurinpäin.
- Mietin...
kumpaan vastaisin... Mielummin tähän ku ei mulla mitään panopuita ole. Kauneuspilkkuja löytyy vasemmasta poskesta :) Mut eipä tämä mua mahda koskea... Kaipaan kyllä kovasti erästä tällä hetkellä...
- en oo
entinen panopuusi kirjoitti:
Tietokoneen ruudulla kaikki kääntyy nurinpäin.
koskaan puita pannut?!? Ei oo tullunna mieleen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070