Rodokselle!!

kisuska

onko suomesta lähdössä porukkaa Rodokselle 28.05-4.06?!

6

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2.6

Olen lähdössä Rodokselle , että samoihin aikoihin vähäaikaa ollaan .

• kisuska

missäpäin yövytte ja millä porukalla liikkeellä? jotain meno suunnitelmia? ite vaan menos kattoo, eikä oikeen tiiä mitä katsoa ja missä bilettää.

• lähdössä
        kisuska kirjoitti:

missäpäin yövytte ja millä porukalla liikkeellä? jotain meno suunnitelmia? ite vaan menos kattoo, eikä oikeen tiiä mitä katsoa ja missä bilettää.

kun en saanut ketään kaveria mukaan.
        Yövyn Rodoksen keskustassa International hotellissa naispaikalla .En tiedä sit millanen hotelli , mutta ainakin lyhyt matka jokapaikkaan.
        Ei mitään etukäteissuunitelmia , mutta yleensä matkalla iltasin ollaan käyty syömässä hyvin ja tutustumassa yöelämään :).
        En tiedä millasta porukkaa on lähdössä , että kuinka kavereita saa.Ennen en ole yksin ollut missään niin saapa nähdä .Johonki matkatoimiston retkillekin ajattelin osallistua ainakin kyläjuhlille :)

• hansu3
        lähdössä kirjoitti:

kun en saanut ketään kaveria mukaan.
        Yövyn Rodoksen keskustassa International hotellissa naispaikalla .En tiedä sit millanen hotelli , mutta ainakin lyhyt matka jokapaikkaan.
        Ei mitään etukäteissuunitelmia , mutta yleensä matkalla iltasin ollaan käyty syömässä hyvin ja tutustumassa yöelämään :).
        En tiedä millasta porukkaa on lähdössä , että kuinka kavereita saa.Ennen en ole yksin ollut missään niin saapa nähdä .Johonki matkatoimiston retkillekin ajattelin osallistua ainakin kyläjuhlille :)

oikean valinnan olet tehnyt Rodos aivan ihana paikka mulla tulee nyt 3 kerta sielä .
        Onhan sielä baareja vaikka muille jakaa ja hyviä ruokapaikkoja ja sataa harvoin .
        Kannattaa varautua hyttysiin niitä sielä riittää ja ovatkin äkäsiä .
        Se Rodoksen tunnelma on jotain uskomatonta :).
        Voit kirjotella vaikka mulle sähköpostiin [email protected]

• sinä niitä
        hansu3 kirjoitti:

oikean valinnan olet tehnyt Rodos aivan ihana paikka mulla tulee nyt 3 kerta sielä .
        Onhan sielä baareja vaikka muille jakaa ja hyviä ruokapaikkoja ja sataa harvoin .
        Kannattaa varautua hyttysiin niitä sielä riittää ja ovatkin äkäsiä .
        Se Rodoksen tunnelma on jotain uskomatonta :).
        Voit kirjotella vaikka mulle sähköpostiin [email protected]

hyttysiä olet tavannut?Minä olen käynyt pitkän aikaa vuosittain,kerran kaksi vuodessa,enkä ole törmännyt yhteenkään hyttyseen.

• hansu3
        sinä niitä kirjoitti:

hyttysiä olet tavannut?Minä olen käynyt pitkän aikaa vuosittain,kerran kaksi vuodessa,enkä ole törmännyt yhteenkään hyttyseen.

illalla , kun istuskelee niin sielä niitä ainakin riittää.Viimeksi jalat söivät kunnolla , että kauheen näköset , kun kotiin tulin ja niin monet muutkin valittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6842
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5105
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3349
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3232
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      28
      2391
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1746
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1391
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1332
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1246
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe