Säälittävä ristillä roikkuja

väsyttäää

Madonnan tuorein ristillä roikkuminen osoittaa, että kyseinen mummeli yrittää epätoivoisesti kohahduttaa, mutta vaikutelma jää lähinnä säälittäväksi.
Jäis jo eläkkeelle.

11

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • debiS

      Huomionkipeyttä alusta loppuun. Madonna onnessaan kun kohistaan, englantilainen pappi kehotti Madonnaa menemään hoitoon tuon ristijupakan vuoksi, Madonna onnessaan: sai mitä halusi: huomiota ja keskustelua.

      • Ida

        ...jo tilaa nuoremmille, säälittävä vanha ämmä.


    • onnistui...

      taas kääntämään maailman huomion itseensä.

      • miksi ihmeessä?

        kerro ihmeessä sinä kaikkitietävä katkeroitunut ipana miksi Maailman suurimman tähden pitäisi jäädä eläkkeelle? Hylätä miljoonat,miljoonat faninsa;ja varsinkin kun levynmyynti käy tulikuumana ja keikat myyvät kuin häkä.

        Eikö se vasta olisi vastuutonta ja säälittävää hyljätä ihailijat nyt kun koko maapallo syö hänen kädestään ja ura on kuumempi kuin koskaan? Jos muistat,sinä ensim.viestin kirjoittaja,Madonna teki 3 uutta maailmanennätystä puolen vuodensisään. Tarviiko ne vielä kerrata

        -41 maan listaykköseksi noussut hitti "hung up" joka teki siis ennätyksen kiipeämällä useamman maan kärkeen kuin koskaan aiemmin mikään single(albumi myös 40 maan #1)

        -"confesson tour"-kiertue teki monia myyntiennätyksiä olemalla mm. nopeiten loppuunmyynyt naisartistin turnee ikinä.

        -single "sorry" nousi brittilistan sijalle 1 mikä oli Madonnan 12.kerta kyseisen listan huipulla. kukaan muu ei koskaan pystynyt samaan.



        Vieläkö tarvii todistella sitä että Madonna on uran huipulla ja kuumempi kuin yksikään kilpasisar tai he yhteensä! Ollut myös lukuisten lehtien kansikuvissa viime aikoina.


    • miljoonan

      omaisuus provoilulla. uskomatonta!

      • omaisuus?

        huhujen mukaan Madonna omaisuus hipoo 600 milj dollarin rajaa ja näin ollen Maddella on maailman pullein pop-tähden pankkitili.


      • mukaan
        omaisuus? kirjoitti:

        huhujen mukaan Madonna omaisuus hipoo 600 milj dollarin rajaa ja näin ollen Maddella on maailman pullein pop-tähden pankkitili.

        Madden omaisuus olisi yli 700 miljoonaa euroa. En tiedä mitä uskoa, ei hän pahemmin omaisuudellaan kersku, hyvä niin!


    • hexi

      Silloin kun taidot eivät riitä otetaan muut konstit käyttöön. Artistille tärkeintä että saa lööppejä lehtiin. Sillä ei niin väliä millä konsteilla kunhan saa huomiota. Hyvä artisti ottaa huomion hyvällä keikalla. Huono kaikilla erikoisilla tempauksilla. Ehkä Madonnalta alkaa loppua ideat.

    • Hippo
    • aasialainen

      Olen samaa mieltä kanssasi. Säälittävää. Olen myös sitä mieltä, että uskonnon pilkkaaminen ei ole korrektia. Se on joillekin pyhä asia. Eikö ole parempia aiheita. Mielikuvitus alkaa olla hukassa Madonnalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe