Onko lepakot

heterofobikkoja?

Tahtoisin kysyä onko lepakoilla yleistä heterofoobia eli ns käännetty homofobia. En tarkoita että kadulla huudellaan heteroparille että " vatun heterot, tuo on sairasta", vaan tunnetta että kaikki heteromiehet on mahdollisia vaarallisen seksuaalisen tuhovoiman omaavia yksilöitä jota tulee pelätä aina kohdatessaan? Itse olen huomannut että joillakin on selviä ongelmia heteromiesten seurassa.

7

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

ole heterofobiaa.
      Mulle on ihan sama kumpia mun ystäväni ovat, tärkeintä on että hyväksytään toisemme sellaisina, kuin olemme.
      Mutta olen kyllä saanut joiltain lesboilta paheksuntaa, kun tulen toimeen heteroiden kanssa niin hyvin. Siksi nykyään pyörin enemmän heteroiden kanssa, koska ne hyväksyy mut juuri sellaisena kuin olen, eikä paheksu mun lesbo/homo kavereita.

• heterofobiasta kärsivä

sillä mun paras ystävä on heteromies!
        muutenki mun ystäväpiiriin kuuluu joitaki miehiä (kaikki hetskuja)... ainoastaan känniääliömiehet jotka vonkaa, vaikka sanoo olevansa varattu, kuvottavat!

• joku ihme

tarve luulla että jos jostain ei tykkää sitä vihaa?
      Miksi lesbot vihaisi miestä koska emmehän edes joudu elämään miehen kanssa. Eiköhän ne jotka olvat enempi tekemisissä heteromiesten kanssa enemmänkin tunne laajalla tunneskaalalla kuin lesbo.

Mua ei edes heteromiehet kiinnosta, mulla on naisia ystävinä, seurustelen naisen kanssa, ja lähinnä kun on tottunut naiasen ajattelukykyyn, mua hämmästyttää miten erilailla miehet ajattelevat asioita.

Mutta ei mulla ole fobioita, mulla vaan ei ole mitään tarvetta, intoa, halua, olla tekemisssä heteromiehen kanssa. Vaikka heitä tunnen muutaman, mun ajatus/arvomaailma on täysin erilanen kuin heidän.

Ja mä uskon että oli nainen hetero tai lesbo, joidenkin miesten kanssa tulee selkeesti ongelmia, eli harvoin se nainen vihaa miehiä, enempi ne miehet eivät tule toimeen naisten kanssa ja juuri nämä yksilöt itkevät sitten että kaikki naiset on lesboja ja kaikki lesbot vihaa naisia. Outoa, mutta kuten sanottu, miehet ajattelee niiiiin oudosti.

• Catsy_666

"I have no problem coping with my life it is this world that wants me to die".

Minä kaikin tavoin välttelen heteromiehiä ja heteromiehet taas tunkeutuvat minun seuraani ja vaativat, että minä viihdytän heitä ja loukkaantuvat sitten kun minä en viihdytäkään.

• hetskuystäväpiiri

Minun kaikki ystäväni ovat heteroita. En itse asiassa enää tunne kumppanini ja parin työkaverin lisäksi muita lesboja tai homoja.
      Paras ja läheisin ystäväni on heteromies.
      Töissä paras ystäväni on melkeinpä radikaalifeministiksi julistautunut naimisissa oleva heteronainen, joka haukkuu miehiä päivät pääksytysten. Kun yritän puolustella miehiä, hän sanoo, että "sä et voi puolustaa niitä, koska et joudu asumaan näiden ääliöiden kanssa:-)"

• elga ei-rek

Heteronaiset jaksavat tiettyyn rajaan asti samalla neliökilometrillä, ja parhaat kaverini ovat kaikki heteromiehiä. Joskus pistää miettimään, onko syy pelkästään ulkokuoressa ja yhteisissä opiskeluvuosissa, mutta jos on edes jotain ystävyyden aiheita niin en todellakaan valita =)

Fobiaa aiheuttavat kadulla lääppivät heteroimeskelyparit, roskalehtien hääselostukset, ex-ystävien miesongelmat. Käännän pääni pois, etsin parempaa luettavaa ja katsottavaa. Lesbopareja vilkuilen sivusilmällä, iloisesti hymyillen. Sortoa, epätasa-arvoa? Kukaties.

t. foobikko

• saleen!

No mun mielestä hieman outoa jos on hetskufoobikko lesbo sillä lesbotkin varmasti toivovat itselleen hyväksyntää ja kai sitä sitten pitäisi itsekkin muille antaa? No mutta, ainakin tämä kaupungin "lesbopiireissä" on sallittua olla kavereita vain keskenään ja seurustella keskenään. (onkin kovin sisäsiittoista väkeä...) Nyt minä, joka siis tavallaan erosin näistä lesbopiireistä olen saanut muutamat näistä piiriläisistä perääni koska kaveeraan heteroiden kanssa ja eukkoni etsin jostain muualta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2649
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2466
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      178
      1219
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe