Ostin HP:een Koneen, ja kysyisin teiltä jotka tiedätte, että kun tässä on tämä palautusosio, kun sitä joskus joutuu kuitenkin käyttään, niin onko se sama juttu kuin formaa koneen, elikkä palauttaa vain käyttöjärjestelmän, ja eikö tähän kuuluis mukaan kuitenkin käyttöjärjestelmä CD? Minulla ei ainakaan tullut koneen mukana, ja olen keskusteluja seuranneena käsittänyt että semmoinen pitäisi olla mukana.
HP palautusosio? Kuuluuko CD mukaan
4
350
Vastaukset
- levyä
koneessa on d-levy missä on koko käyttö järjestelmä mukana eli voit ajaa järjestelmän uusiksi niin monta kertaa kuin on tarvis.
- levyjä
mukaan. Sinun pitää itse tehdä palautus CD:t tai DVD
- ---
Ne uudelleen asennus levyt pitää ite tehdä.Jos se on uus kone niin tee ne.Ne voi tehdä vain kerran.5 cd-levyä tarvi,ainaski mulla.Jos ostit käytettynä koneen ja ne uudelleen asennus levyt on tehty niin taho ne myyjältä.
- palautus
Joo mulla on uus kone, ja ole tehnyt palautus CD:een. Toivottovasti tein sitten oikein:) Kuitenkin yhdelle DVD levylle se mahtui, ja tämäkö on sitten se homma, että tällä voin tämäm koneen sitten uusia? elikkä voiko kiintolevyn osioida siinä samalla, kun olis tarkoitus kahteen osioon sen laittaa, vai tuleeko se samanlainen kuin ennenkin että yhtenä pötkönä koko levy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326158- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299