Tämä tie minut mukanansa
kuljettaa
Jossa pettymys ei
vastaani kulje
Silmäni sokaistuneet avaan
kuulen äänesi taas
Mustaan viittaan
en tunteitani peitä
Öiden pitkien
yksinäisyydessä
muistoissa menneissä
Kuljen kohti valoa
toivoen
auringon
näyttävän oikean tien
missä mustia pilviä
ei näy
Onneni on luonasi
ja tunnet
ei mikään muuttunut
ole
Ei eroa päivällä
ei yölläkään
Olet kesä ja rakkaus
minun
Oikea tie
11
383
Vastaukset
Rakastunut niinkuin minäkin.
Nautitaan kesästä.
Nautitaan kun saadaan rakastaa.
Nautitaan,että ollaan olemassa.
Ihanaa päivää ystäväni- Lio
olen rakastunut... kesään ja kohta saan nauttia lomasta meren rannalla, aurinkokin on hajottanut mustat pilvet ajatuksistani ja kesän lähestyessä on kuin uudesti syntynyt
Lämmintä ja aurinkoista päivää sinulle, Margitta
uskollinen ystäväni!
- Kaukomieli
Kesä alkaa olla pian kauneimmillaan,aurinko korkeimmillaan,ihmiset hehkeimmillään,
minulta hajosi kone keskiviikkona, jo loppuunkulunut,
tänään ostin uuden 19 tuumaisen, litteän,tuodaan ensiviikolla,
nyt naputtelen 15 tuumaisella varakoneella,
Sinua muistellen
hyviä vointeja Sinulle/Kaukomieli- Lio
mutta jos näkisit mun pienen pihani, niin siellä kasvaa rikkaruohojen seassa sopusoinnussa voikukkia ja villiorvokkeja, metsämansikatkin on
alkaneet nostaan varsiaan, mielestäni villisti kasvavat kukat ja pensaat ovat kauniita (ehkä johtuu saamattomuudestani) mutta rhododendronpuskaa
hoidan rakkaudella se on pienen "puutarhani kuningatar"
Sellaisen litteän aion minäkin ostaa kun tämä vanha ei enää toimi, joskus sitten tulevaisuudessa
Itse olen lukenut melkein yöt ja päivät, eilen tuli kirjoitettua runo n. viikon tauon jälkeen
Kiitti vastauksestasi Kaukomieli! - Kaukomieli
Lio kirjoitti:
mutta jos näkisit mun pienen pihani, niin siellä kasvaa rikkaruohojen seassa sopusoinnussa voikukkia ja villiorvokkeja, metsämansikatkin on
alkaneet nostaan varsiaan, mielestäni villisti kasvavat kukat ja pensaat ovat kauniita (ehkä johtuu saamattomuudestani) mutta rhododendronpuskaa
hoidan rakkaudella se on pienen "puutarhani kuningatar"
Sellaisen litteän aion minäkin ostaa kun tämä vanha ei enää toimi, joskus sitten tulevaisuudessa
Itse olen lukenut melkein yöt ja päivät, eilen tuli kirjoitettua runo n. viikon tauon jälkeen
Kiitti vastauksestasi Kaukomieli!mielelläni nähdä Sinun pienen puutarhasi, ja ennen kaikkea Sinut, huomenta vaan Lio!
kyllä minunkin mielestäni alppiruusuissa on "sitä jotakin", mitä se sitten lieneekään
mitä mahdat lukea parhaillaan tiiviisti?
itse olen, mikäli maalauksilta kerkiän, ruvennut lajittelemaan arkistoani järjestykseen, pelkästään yli 3000:n valokuvan järjestäminen on vienyt toista viikkoa aikaa, uskon saavani osasta hyvän näyttelyn tulevaisuudessa aikaiseksi,
hyviä jatkoja Sinulle Lio edelleenkin/Kaukomieli - Lio
Kaukomieli kirjoitti:
mielelläni nähdä Sinun pienen puutarhasi, ja ennen kaikkea Sinut, huomenta vaan Lio!
kyllä minunkin mielestäni alppiruusuissa on "sitä jotakin", mitä se sitten lieneekään
mitä mahdat lukea parhaillaan tiiviisti?
itse olen, mikäli maalauksilta kerkiän, ruvennut lajittelemaan arkistoani järjestykseen, pelkästään yli 3000:n valokuvan järjestäminen on vienyt toista viikkoa aikaa, uskon saavani osasta hyvän näyttelyn tulevaisuudessa aikaiseksi,
hyviä jatkoja Sinulle Lio edelleenkin/Kaukomielinimi on suomeksi, hyvä tietää, luen P-A Fogelbergiä, alkaen 1700-luvulta, päättyen n. 1960 lukuun, viimeinen kirja menossa joka on huomattavasti kevyempää lukemista
3000 valokuvaa, siinä onkin paljon hommaa, maalauksiesi lisäksi sinulla on monta rautaa "tulessa", itsekin harrastan valokuvausta jonkin verran, omaksi ilokseni
Miltä maistuisi nokkoskeitto tai voikukkasalaatti
"puutarhassani", ei taida tuntua houkuttelevalta,
vai? - Kaukomieli
Lio kirjoitti:
nimi on suomeksi, hyvä tietää, luen P-A Fogelbergiä, alkaen 1700-luvulta, päättyen n. 1960 lukuun, viimeinen kirja menossa joka on huomattavasti kevyempää lukemista
3000 valokuvaa, siinä onkin paljon hommaa, maalauksiesi lisäksi sinulla on monta rautaa "tulessa", itsekin harrastan valokuvausta jonkin verran, omaksi ilokseni
Miltä maistuisi nokkoskeitto tai voikukkasalaatti
"puutarhassani", ei taida tuntua houkuttelevalta,
vai?Alppiruusu suomeksi,
niitä valokuvia on kertynyt tosi paljon nyt kun niitä sortteeraan, albumeissa olevien kanssa yhteensä jotain 4500 kpl...
Onhan sitä tullut harrastettua yhtä sun toista sellaista joka on kiinnostanut ajallaan...
Tunnut itsekin olevan monesta asiasta kiinnostunut,itseltäni on lukeminen jäänyt minimiin, jota aikoinaan harrastin paljonkin...
Nokkoskeitto taitaa olla vitamiinirikasta, voikukanjuurista tehtiin sota-aikana kahvinkorviketta...ehkä jättäisin nämä herkut väliin kuitenkin...
Silti Hyviä öitä, vaikka tiedän Sinun kuhkivan
yöllä runoja ja kirjoja ym :)
- Rellu
Sitä oikeaa tietä kun osaisikin vain
kulkea, lie elämä helpompaa, mutta
me olemme erehtyväisiä ja eksymme
siltä oikealta tieltä.
Kauniin sanoin kuvailit, haikeastikin,
mutta itsekkin toivon, että se aurinko
osoittaisi sen oikean tien, kun olen
heikko ja eksymiseen vaara olemassa.
Kiitos kaunis ja päivän jatkoa hyvää.- Lio
kompasteltua monia polkuja, nyt tuntuu kuin olisin kotona taas, vaikka ei sitä koskaan tiedä mihin elämä meidät heittää
Kyllä sinäkin vielä löydät sen oikean, uskallan uskoa, kaikki ovat sen arvoisia
Kiitti Rellu sanoista, sateesta huolimatta aurinkoa iltaasi!
- Runoilijatar
Runoilet kauniisti.. niin kuin aina :)
Aurinkoa sinne jonnekin:)- Lio
pitäisi ehkä tyytyä lukemaan muiden runoja että oppisi ilmaisemaan ajatuksensa erilaisissa muodoissa, nyt tuntuu kun jauhaisi aina samaa, kiitti kuitenkin että jaksat kommentoida
Ei ole aurinkoa näkynyt, mutta luonto kaipaa sadetta, ehkä jo huomenna aurinko näyttäytyy, kuinkas sielläpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328