Ducati SS 750 FF -01 tai 750 Sport HF -03? Kummassakin kilometrejä alle 10000 ja hinnat n. 8000e.
Onko Ducati kallis huoltaa? Onko vikoja? Millainen huoltoväli? Millaisia ovat ajaa? Muita kokemuksia?
Itellä on tällä hetkellä Kawasakin ZR-7 ja pyörässä alkaa olee kilometrejä sen verran, että se kannattais vaihtaa pois. Uudella pyörällä hintaa sais olla max 8000-9000e, joten nuo kaksi Ducatia sopii hyin siihen haarukkaan.
Kannattaako
1
921
Vastaukset
- ducatisti
Itselläni täysin murheeton. Se on yksinkeritaista tekniikkaa: kaksiventtiili (tosin desmodrominen), ilmajäähy ja ruisku. Huollot ovat kalliita, samoin osat. Osien saatavuus on hyvä. Omatoimisuus lyö leiville. Huoltoväli on kympin, mutta ei olisi pahitteeksi vaihtaa öljyt suodin puolet useammin. Laite tykkää huolenpidosta ja maantieajoista. Se on melko kankea kaupungissa ja huono matka-ajossa (epämukava istua, ei saa laukkuja jne), mutta tehottomuudestaan huolimatta se on kiva aktiiviajossa. Vaikka kone ei olekaan tehokas, pyörässä on kunnollinen runko, tuplabrembot teräspunosletkuin ja muuta rataherkkua. Minusta se on myös hienon näköinen ja kuuloinen, nostaa aina pulssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1094282- 1493673
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371558Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140