Miten saisin kanini oppimaan tekemään asiansa vessalaatikkoon? Siellä on puupellettejä ja olen yrittänyt laittaa likaisia puruja "malliksi", mutta pupu ei tee sinne. "Vakiopaikkaa" sillä ei oikeestaan ole, papanoi vaan ympäri häkkiä. Ja jos laatikko on siellä, kani vaihtaa paikkaa...
Vessalaatikolle opettaminen
5
283
Vastaukset
- sakura_
musta tuntuu et mun kanilta varmaan puuttu joku siisteys vaisto,se opi sisäsiistiksi varmaan ikinä... papanoita löytyy joka paikasta ja sohva on kaikkein paras pissapaikka :/
- suski87
Oletko kokeillut vaihtaa puupelletit johonkin toiseen kuivikkeeseen? Puupelletit ovat varsin kovia, eivätkä kaikki kanit suostu käyttämään wc:tä, jossa on niitä. Pehmeämmät kutterinpuru ja turve kelpaavat useimmille. Meillä puupelleteistä luovuttiin kun kummallekin kanille tuli tassunpohjatulehdus.
- Puppeli_
Kyllä siellä aluksi oli kutterinpurua, mutta ei toiminut silloinkaan:(
- dgdsh
siirsin papanat laatikkoon aina kun niitä ilmestyi. kani oppi helposti vaikka oli 2vuotta jo elänyt ilman :) asiaa tosin saatoti helpottaa se että vaihdettiin matto alle, puruille varmaan mukavampi pissata ^__^ mene tiedä.
- sisäsiisti pupu
Meillä kani oppi melko vaivattomasta sisäsiistiksi. Se käy laatikolla, joka itse asiassa on koiran muovinen, tukeva ruokakuppi. Siellä kuivikkeena kissanhiekkaa (hajutonta). Siirtelet muualle asuinympäristöön tehdyt papanat sinne kuppiin. Saattaa vielä vähän aikaa, ennen kun pupu ymmärtää, mitä on meneillään. Mutta kyllä se sen hoksaa! Onnea opetukseen ja pitkää ikää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069