Uskallatko

kertoa

ihastuksesi silmien ja hiusten värin? Omallani ovat siniset silmät ja punertavat hiukset;)

29

3568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tintura

Tummat silmät, ruskea tukka...
      niihin kerran langeta sain.
      Syrjällään nyt on sydänrukka,
      rakastan niin häntä vain... :)

• lajehobe

upeat punertavat hiukset ja syötävän siniset silmät ;-)

• ihanaisellani

on mitä uskomattomimmat suklaanruskeat silmät ja mahtavat pitkät tummat hiukset. *nam*

• Jasmin--

ihastuksellani on mitä ihanimmat ruskeat silmät ja tummat pitkät hiukset ;P

• -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

omalla tytöllä on pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät :)

• minäminävain

Kivaa omistaa tummanruskeat silmät ja tummat pitkät hiukset, kun monet ovat näköjään sellaisiin ihastuneet. :D

• kullalla

platinavaalea lyhyt Meg Ryan-tukka ja tummansiniset isot tähtisilmät!

• hih:p

mustat hiukset vaaleilla raidoilla olkapäille asti:p silmistä en oo varma mut sanoisin et siniharmaat:)

• hmm

On se vaalee bella. Ja tumma bella. Ei hitto, tykkään kaikista. Naiset vain on ihania.

• ........

ihastuksella on vaaleat hiukset ja ruskeat simmut, aevan ehana=)

• I.M.K

...ihastuksella on ruskea "rokkitukka"... silmien väristä en oo varma, mut väittäisin että vihreet... että tällein täällä...

• minä vain

mun ihastus on samanlainen kun sun...eli siniset silmät ja punertavat hiukset...vähän tummanuskeetkin :) sellaset ihanat lyhyet... :)

• ihqulla

lyhyehköt punertavanruskeet hiukset ja huigeen vihreet simmut;)

• vihreesimmu

No mun ihanaisella onkin sitten vaaleat hiukset ja aivan huikaisevan väriset simmut, joiden väriä on vaikea kuvailla, ruskean-vihertävät tai jotain... ihanat kuitenkin.

• ihqulla
        vihreesimmu kirjoitti:

No mun ihanaisella onkin sitten vaaleat hiukset ja aivan huikaisevan väriset simmut, joiden väriä on vaikea kuvailla, ruskean-vihertävät tai jotain... ihanat kuitenkin.

Saman väriset simmuliinit on juuri munkin ihqusella;)

• vihreesimmu
        ihqulla kirjoitti:

Saman väriset simmuliinit on juuri munkin ihqusella;)

Oliko ne sit vihreet vai jotain muuta : )?
        Tuskinpa on ihan samanväriset, en meinaan toisiin vastaaviin ole koskaan katsellut... vai voisko se johtua siitä, että samanlaisia katseita ei ole toisenvärisiltä simmuilta saanut... tiedä häntä. Mutta niihin simmuihin voisi hukkua...

• vaa nii
        vihreesimmu kirjoitti:

Oliko ne sit vihreet vai jotain muuta : )?
        Tuskinpa on ihan samanväriset, en meinaan toisiin vastaaviin ole koskaan katsellut... vai voisko se johtua siitä, että samanlaisia katseita ei ole toisenvärisiltä simmuilta saanut... tiedä häntä. Mutta niihin simmuihin voisi hukkua...

o, et vihreenruskeet,sellaset tiikerin simmut;)
        Iha ottaa vatsanpohjasta ku hän katsoo mua.Harrastaa pitkiä katseita ja mä onneton meen ja punastelen....

• hilirimpsis
        vaa nii kirjoitti:

o, et vihreenruskeet,sellaset tiikerin simmut;)
        Iha ottaa vatsanpohjasta ku hän katsoo mua.Harrastaa pitkiä katseita ja mä onneton meen ja punastelen....

no, satun omaamaan vaaleahkot hiukset ja vihreänruskeat simmut, mutten ole kyllä koskaan osannut ajatella, että niitä voisi kutsua tiikerisimmuiksi... eli tuskinpa olen ko. henkilö.. mutta harrastan kyllä pitkiä katseita, tosin en ole nähnyt sitä henkilöä, jonka näin jossain vaiheessa punastelevankin (tai ainakin kuvittelin sen olevna sitä) muutamaan viikkoon :(

• ???
        hilirimpsis kirjoitti:

no, satun omaamaan vaaleahkot hiukset ja vihreänruskeat simmut, mutten ole kyllä koskaan osannut ajatella, että niitä voisi kutsua tiikerisimmuiksi... eli tuskinpa olen ko. henkilö.. mutta harrastan kyllä pitkiä katseita, tosin en ole nähnyt sitä henkilöä, jonka näin jossain vaiheessa punastelevankin (tai ainakin kuvittelin sen olevna sitä) muutamaan viikkoon :(

Niin en minäkään ole tiikerinsimmuista aiemmin kuvausta kuullut, mutta sopii hyvin kuvaamaan niitä simmuja joihin haluaisin niin kovin taas katsella... niin ei ole niitä näkynyt muutamaan viikkoon..että olisin päässyt pitkiä katseita vaihtamaan.ja vaaleita hiuksia ihailemaan. harmi.ni tää kaipailija oli sit se vihreesimmu.

• hilirimpsis
        ??? kirjoitti:

Niin en minäkään ole tiikerinsimmuista aiemmin kuvausta kuullut, mutta sopii hyvin kuvaamaan niitä simmuja joihin haluaisin niin kovin taas katsella... niin ei ole niitä näkynyt muutamaan viikkoon..että olisin päässyt pitkiä katseita vaihtamaan.ja vaaleita hiuksia ihailemaan. harmi.ni tää kaipailija oli sit se vihreesimmu.

kaipailua se on ollut täälläkin syystä tai toisesta, mutta silti olen sitä meiltä, ettei saa luovuttaa...ei vaikka kaikki menot tuntuukin menevän ristiin. tämäkin päivä on ko. asiasta mainio esimerkki, mutta en silti luovuta - se itesään ei tiikerisimmuna pitävä, vaikka kuvaus jotenkin täsmääkin.

• ???
        hilirimpsis kirjoitti:

kaipailua se on ollut täälläkin syystä tai toisesta, mutta silti olen sitä meiltä, ettei saa luovuttaa...ei vaikka kaikki menot tuntuukin menevän ristiin. tämäkin päivä on ko. asiasta mainio esimerkki, mutta en silti luovuta - se itesään ei tiikerisimmuna pitävä, vaikka kuvaus jotenkin täsmääkin.

No ei kai pitäs tai sais luovuttaa, mutta ei myöskään jaksa kauheesti enää toivoakaan...mutta jospa sekin päivä joskus tulee vastaan että ehdimme ihanaisen kanssa tapaamaan .. toivossa on hyvä elää..

• rakkaallani

on hieman ruskeansävyiset silmät ja punaruskeat hiukset. Hiukset olen tosin nähnyt myös ihan vaaleina, enemmän punertavina sekä tummanruskeina... Mutta kaikki käy!!!

• siun rakkaallasi

piiiiitkätkin hiukset?

• aah
        siun rakkaallasi kirjoitti:

piiiiitkätkin hiukset?

on vaaleat hiukset ja silmät on kauniin siniset...

• rakkaallani
        siun rakkaallasi kirjoitti:

piiiiitkätkin hiukset?

on lyhyet hiukset! Niitä on niin mukava pörröttää...

• Scarlett

Punaset hiukset ja siniset silmät;)

• *sinisilmä

Ruskea tukka ja ruskeat silmät...

• nappis_
        *sinisilmä kirjoitti:

Ruskea tukka ja ruskeat silmät...

ja hänellä ruskeat pitkät hiukset ja siniset silmät;)

• silmät ja

... hiekanväriset hiukset;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe