6131

Liisukka

Haluaisin ostaa uuden kännykän ja olen ajatellut
Nokian 6131:ä. Mutta nuo ns simpukkapuhelimet
ovat niin paksuja pötkylöitä.
Kertokaa kokemuksia kuka tietää mallista 6131.

7

1697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

Kyllästyttyäni taskussa roikkuviin pitkälle toistasataa grammaa painaviin multimediaihmeisiin - sillä puhelin on aina puhelin - päädyin Nokia 6131seen. 6131 on kädessä hyvä, se on sopivan painoinen ja kokoinen. Eikä pullota puntissa :)
      Mukavan ohut vielä kaiken lisäksi.

Puhelimen pinnoite on mukavan kädessä pysyvää sorttia ja näppäimistö on paras kaikista nokialaisista, mitä olen käyttänyt. Kamerassa ei ole ihmeemmin pikseleitä (1,3M), mutta valokuvausta harrastavana olen kuljettanut ennenkin kameran erikseen mukanani, jos haluan ns. valokuvata. Kamerakännyköiden kamerat ovat kiva lisä ja toimivat hyvin ns. päiväkirjatyyppisessä räpsytyksessä. Parhaat olen niistäkin toki käsitellyt photoshopilla ja säilönyt.

6131sen aktiivinen valmiustila toimii minulla hyvin, sillä totuin siihen jo edellisessä nokialaisessani. Näen sen ansiosta kalenteri- ja muistiinpanotiedot näytöltä oikeaan aikaan hälyytyksen kanssa. MP3-soitin toimii hienosti vaikka yleensä kuuntelenkin esim. junassa puhelimen radiota. Ja mikä hienoa, puhelin tukee jopa 2 gigan muistikorttia!

Tämä on tietysti minun vaatimaton mielipiteeni. Joku muu on varmaan ihan eri mieltä.

• Liisukka

Kävin tänään liikkeessä katsomassa tuota Nokian 6131.
        Oli aivan ihana.....

• Korppi
        Liisukka kirjoitti:

Kävin tänään liikkeessä katsomassa tuota Nokian 6131.
        Oli aivan ihana.....

Minäkin olen kiinnostunut tästä puhelimesta. Paljonkohan maksaa?

• hieno oli
        Korppi kirjoitti:

Minäkin olen kiinnostunut tästä puhelimesta. Paljonkohan maksaa?

Tais olla jotain 295 euroa. Ei ollut kuin yhtä
        väriä vielä tullut.

• masa
        hieno oli kirjoitti:

Tais olla jotain 295 euroa. Ei ollut kuin yhtä
        väriä vielä tullut.

Mikromajassa, josta tuon ostin. Yhden vuorokauden räpläilyn jälkeen tuntuu ihan näppärältä peliltä. Pienelläkin käytöllä joutunee lataamaan n. kolmen päivän välein; aika näyttää. MicroSD-muistikortti pitää jostain hommata.

• maari242
        masa kirjoitti:

Mikromajassa, josta tuon ostin. Yhden vuorokauden räpläilyn jälkeen tuntuu ihan näppärältä peliltä. Pienelläkin käytöllä joutunee lataamaan n. kolmen päivän välein; aika näyttää. MicroSD-muistikortti pitää jostain hommata.

Itsekin olen ajatellut ostaa kyseisen kännykän Mikromajasta. Jouduitko tilaamaan sen ja odottelemaan sen saamista, vai saitko sen suoraan kaupasta? Oliko siellä saatavilla jo kaikkia värejä?
        Kiitoksia infosta jo etukäteen:)

• masa
        maari242 kirjoitti:

Itsekin olen ajatellut ostaa kyseisen kännykän Mikromajasta. Jouduitko tilaamaan sen ja odottelemaan sen saamista, vai saitko sen suoraan kaupasta? Oliko siellä saatavilla jo kaikkia värejä?
        Kiitoksia infosta jo etukäteen:)

oli tilaus sisällä mutta eiköhän saatavuus ole nyt parempi. Muista väreistä ei ole havaintoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe