Focus I vs. Focus II

On tullut aika...

Noniin, uusi Focus on ollut markkinoilla reilun vuoden päivät. On tullut aika selvittää paremmuus:

Kumpi oli mielestäsi parempi tullessaan markkinoille, Focus I vai Focus II?

Ja perustelut...

6

2237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli parempi

Vanhassa Focuksessa oli sitä jotain. Varsinkin viistoperän muotoilu oli jotain ihan uutta. Se on sitä yhä. Auto näyttää edelleen tuoreelta. Tilankäyttö oli edistyksellistä. Aikanaan pitkä akseliväli ja korkea kori. Kaiken kruunasivat hyvät ajo-ominaisuudet.

Uusi Focus on harmaavarpunen. Muotoilussa ei ole mitään uutta.

• Molemmat Focukset omistanut

Kyllä se eka Focus oli jotenkin aikaansa edellä ja tyylikäs. Tämä uusi on tehty täysin varman päälle "hajuttomaksi ja mauttomaksi". Melkein tekisi mieli sanoa "Toyotaksi", mutta enpäs sano koska Corollakin on tyylikkäämpi sisältä kuin uusi Focus.

Ajo-ominaisuudet aika samanlaiset, ei mitään isompaa eroa mun mielestä. Sattuu olemaan vielä uudessa Focuksessa samanlaiset renkaat kuin edellisessä, niin on hyvä vertailla.

• tarkoitit?
      "Kumpi oli mielestäsi parempi tullessaan markkinoille, Focus I vai Focus II?"

Ulkonäköä vai ajo-ominaisuuksia?

• Näin se on!

Focus I toi perheauton ajettavuuden aivan uudelle tasolle. Vuoden autoksikin palkittiin!

Focus II, Volvo S40 ja Audin malli ovat aivan samanlaisia ulkonäöltään... eli taaksepäin on menty. :(

• Nimetön

Vierastin ja vierastan yhä focus I:n kojetaulua. Halvan ja muovisen oloinen Ka kojetaulu. Yök. II:n kojetaulu näyttää sentään auton kojetaululle. Ja II:n farmin perä näyttää enemmän Focukselta kuin I farmin perä, I:ssä oli farmissa takavalot tojotamaisesti alhaalla. Siispä II on parempi.

• Jako

Moi,

Focus I jää yhtenä "suurena" mallina autoilun historiaan. Ajaton, tyylikäs, tuore muotoilu, hyvät ajo-ominaisuudet ja muutenkin mukava ajaa. Valitettavasti ne vetarit ja kittiviat...

Focus II: Varman päälle tehty auto, ei säväytä mitenkään, etenkin sisältä hämmästyttävän halvan oloinen. Hyvä ajaa, mutta ei iske.

Lopputulos; Focus I - Focus II: 10 - 0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe