onko totta että kotilon kuoren voi välillä öljytä ruoka tai rypsiöljyllä?!
tällä sivulla sanottiin niin:
http://www.freewebs.com/achatina/kysymyksivastauksia.htm
että oliskos siitä apua kuoren harmauteen?
siellä lukee näin:
-Joskus kuoret kannattaa öljytä (ruoka-/rypsiöljy). Valkoiset raidat eivät ole vaarallisia.
onko totta?
onko tämä totta?!!?
tiia..
3
341
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
en tekisi niin, saattaa limaan joutuessaan aiheuttaa jotain epämukavaa...Mutta jos tällä on siitä kokemusta, ja aksut ovat pysyneet terveenä, kaikin mokomin sitä tuolloin voisi koeta, mutta itse en välitä kuoren kulumista (niitähän ne valkoiset ovat)
- kotilo-kaktusfani.
Itse olen jyrkasti tuota vastaan.Parempi etta kotilo elaa onnellisena kuin etta ei ela mutta kuori nayttaa paremmalta.ELI ALKAA VAIN RASVATKO!
- ELLA!
TUOLLA SAMALLA SIVULLA ON MYÖS KOPIOITU KOKONAISIA TEKSTEJÄ CAROLINEN-KOTILOT SIVUSTOLTA! KÄYKÄÄ KATTOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749