Kultasormuksia

Romanialaisilta

Pysäyttelevät autoja ja valittavat kun bensa päässyt loppumaan. Yrittävät myydä ns. kultaisia sormuksia halvalla tai pyytävät kännykkää lainaksi, että saavat soittaa apua. Ei kannata pysähtyä!

6

1452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli vauhtia

Olen kaksi kertaa törmännyt kys. sormusten kaupustelioihin. Kerran just toi konepelti pystyssä
      juttuun ja toisella kerralla huolto-asemalla.
      Näytin nopeasti ajokorttiani ja tökeröllä
      englannillani kerroin olevan poliisi ja aloin
      ottaa kännykkää esiin, samalla todeten, että
      minuutti aikaa häipyä ja KYLLÄ LÄHTEEEE JA lähti.
      En tiedä kuinka suuren rikoksen tein, mutta
      hauskaa oli.

• samaten

Vantaan Koivukylän s-marketin pihassa oli "samoja" tyyppejä. No, mää sanoin niille auton ikkunasta et roistoja, huijareita ootte, kun tulivat sormuksia kauppaamaan. Nousin vielä autosta ja kyselin et "onko teillä poliisin lupaa?" No se tuumas vaan et: "no problems". Kun mä aloin kaivelee kännykkää,niin sit se läks ja sen kaverit kans...

• sen verran
        samaten kirjoitti:

Vantaan Koivukylän s-marketin pihassa oli "samoja" tyyppejä. No, mää sanoin niille auton ikkunasta et roistoja, huijareita ootte, kun tulivat sormuksia kauppaamaan. Nousin vielä autosta ja kyselin et "onko teillä poliisin lupaa?" No se tuumas vaan et: "no problems". Kun mä aloin kaivelee kännykkää,niin sit se läks ja sen kaverit kans...

sen vertaa ei musta miestä ollut et olisin mennyt niitä pysäyttää tai muuta mielessä käyttänyttä tekemää...
        en saanut ees rekkareita ylös..
        Olis siitä ees muutama hyväuskonen hyötynyt...

• kauhistunut asseri

Kauhiaa ku tollee menit tekeen. oliko se iha mopokortti mitä näytit?

Mä ostin niiltä sormuksia ja vein arvioitavaksi panttikonttoriin. toinen oli jotain messinkiä mutta toinen oli kunnon tavaraa. maksoin kahdesta sormuksesta 180 euroa ja toinen oli panttiukon arvion mukaan 400 arvonen. sainpahan tehtyä ihan hyvän tilin ohimennessäni.

• timanttimies
        kauhistunut asseri kirjoitti:

Mä ostin niiltä sormuksia ja vein arvioitavaksi panttikonttoriin. toinen oli jotain messinkiä mutta toinen oli kunnon tavaraa. maksoin kahdesta sormuksesta 180 euroa ja toinen oli panttiukon arvion mukaan 400 arvonen. sainpahan tehtyä ihan hyvän tilin ohimennessäni.

vaan,myisivät itseensä,nii vois parillakympillä sukasta,mut siitäki vois saada raiskaussyytteen

• sulle ääliö
        kauhistunut asseri kirjoitti:

Ehkä kultasepälle olisi kannattunut viedä.
        Taidat olla manne myös itse, ei kukaan täysipäinen osta manneilta 180 ekulla mitään.
        Ja jos on tuo raha näpeissä niin ei tarvii
        panttilaimoon mennä. ps. sulla ei varmaan ns. normaalia tilipäivää ole

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      5036
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      81
      2730
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2652
    4. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2030
    5. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      47
      1780
    6. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1763
    7. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      42
      1715
    8. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      22
      1706
    9. Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa

Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden
      Tv-sarjat
      17
      1671
    10. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      7
      1671
    Aihe