Kultasormuksia

Romanialaisilta

Pysäyttelevät autoja ja valittavat kun bensa päässyt loppumaan. Yrittävät myydä ns. kultaisia sormuksia halvalla tai pyytävät kännykkää lainaksi, että saavat soittaa apua. Ei kannata pysähtyä!

6

1356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli vauhtia

      Olen kaksi kertaa törmännyt kys. sormusten kaupustelioihin. Kerran just toi konepelti pystyssä
      juttuun ja toisella kerralla huolto-asemalla.
      Näytin nopeasti ajokorttiani ja tökeröllä
      englannillani kerroin olevan poliisi ja aloin
      ottaa kännykkää esiin, samalla todeten, että
      minuutti aikaa häipyä ja KYLLÄ LÄHTEEEE JA lähti.
      En tiedä kuinka suuren rikoksen tein, mutta
      hauskaa oli.

      • samaten

        Vantaan Koivukylän s-marketin pihassa oli "samoja" tyyppejä. No, mää sanoin niille auton ikkunasta et roistoja, huijareita ootte, kun tulivat sormuksia kauppaamaan. Nousin vielä autosta ja kyselin et "onko teillä poliisin lupaa?" No se tuumas vaan et: "no problems". Kun mä aloin kaivelee kännykkää,niin sit se läks ja sen kaverit kans...


      • sen verran
        samaten kirjoitti:

        Vantaan Koivukylän s-marketin pihassa oli "samoja" tyyppejä. No, mää sanoin niille auton ikkunasta et roistoja, huijareita ootte, kun tulivat sormuksia kauppaamaan. Nousin vielä autosta ja kyselin et "onko teillä poliisin lupaa?" No se tuumas vaan et: "no problems". Kun mä aloin kaivelee kännykkää,niin sit se läks ja sen kaverit kans...

        sen vertaa ei musta miestä ollut et olisin mennyt niitä pysäyttää tai muuta mielessä käyttänyttä tekemää...
        en saanut ees rekkareita ylös..
        Olis siitä ees muutama hyväuskonen hyötynyt...


      • kauhistunut asseri

        Kauhiaa ku tollee menit tekeen. oliko se iha mopokortti mitä näytit?

        Mä ostin niiltä sormuksia ja vein arvioitavaksi panttikonttoriin. toinen oli jotain messinkiä mutta toinen oli kunnon tavaraa. maksoin kahdesta sormuksesta 180 euroa ja toinen oli panttiukon arvion mukaan 400 arvonen. sainpahan tehtyä ihan hyvän tilin ohimennessäni.


      • timanttimies
        kauhistunut asseri kirjoitti:

        Kauhiaa ku tollee menit tekeen. oliko se iha mopokortti mitä näytit?

        Mä ostin niiltä sormuksia ja vein arvioitavaksi panttikonttoriin. toinen oli jotain messinkiä mutta toinen oli kunnon tavaraa. maksoin kahdesta sormuksesta 180 euroa ja toinen oli panttiukon arvion mukaan 400 arvonen. sainpahan tehtyä ihan hyvän tilin ohimennessäni.

        vaan,myisivät itseensä,nii vois parillakympillä sukasta,mut siitäki vois saada raiskaussyytteen


      • sulle ääliö
        kauhistunut asseri kirjoitti:

        Kauhiaa ku tollee menit tekeen. oliko se iha mopokortti mitä näytit?

        Mä ostin niiltä sormuksia ja vein arvioitavaksi panttikonttoriin. toinen oli jotain messinkiä mutta toinen oli kunnon tavaraa. maksoin kahdesta sormuksesta 180 euroa ja toinen oli panttiukon arvion mukaan 400 arvonen. sainpahan tehtyä ihan hyvän tilin ohimennessäni.

        Ehkä kultasepälle olisi kannattunut viedä.
        Taidat olla manne myös itse, ei kukaan täysipäinen osta manneilta 180 ekulla mitään.
        Ja jos on tuo raha näpeissä niin ei tarvii
        panttilaimoon mennä. ps. sulla ei varmaan ns. normaalia tilipäivää ole


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      245
      5613
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      126
      4515
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2142
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1472
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      180
      1091
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      847
    10. 46
      813
    Aihe