Monopolin "Euro" version säännöt hukassa

ohje etsiskelijä

Elikä pitäisi tietää kuinka paljon alussa jaetaan rahaa esim.
2*500€
4*100€
4*50€
5*20€
10*10€
5*5€
10*1€
(PS. Tuo ei ole oikea summa vaan esimerkki kuinka tähän pitäisi vastata) olisin kiitollinen jos joku osaisi vastata kysymykseeni... HUOM.! Kyse ei ole mk. versiosta!

10

13738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy kyllä

      ...linkkejä. Etsiskelin mielenkiinnosta, kun itselläni on vanha versio, mutta halusin lisätä ohjeisiin eurotkin. Heh, nyt on miljoonat, kymppitonnit ja eurot... Voi vaikka pelailla valuuttoja vaihdellen.

      No joo, siis vastaus kysymykseesi:

      2 X 500
      2 X 100
      2 X 50
      6 X 20
      5 X 10
      5 X 5
      5 X 1

      Tällaiset löysin ja olemattomalla epsanjan ja ranskankielelläni yritin suomennella lukusanoja ja näihin päädyin, kun vielä nuhruiset englanninkieliset ohjeet näyttivät samoja numeroina, mutta niin pirskaleen pieninä, niin ajattelin, että varmaankin kohdalleen osuivat. Tarkista itse, osoitteen löydät wikipedian hausta monopoly ja sieltä linkki monopolyn sivut yhdysvallat ja custom service niin menee hasbron sivuille. Ota aakkosista kohta m ja saat listan ämmällä alkavia pelejä. Valitse oma kielesi ja opiskele.

    • kiitooos!

      KIITOS!

      KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS KIITOS
      JA
      VIELÄ
      KERRAN
      KIIIIIITOS
      VALTAVASTI
      SINULLE!

      • lASKUiSSSSSSSSSSSA

        Ne ovaat kylläkin

        2X500
        4X100
        1X50
        1X20
        2X10
        1X5
        5X1


    • kuutti ja pesukarhu

      kiitos, mä joren kanssa alan pelaan monopolyy

    • asdjere

      Elikkä mulla on sellanen ongelma ,että mulla on hukassa "mannerheimin tie" joten voisko joku kertoo ne kaikki numerot siitä kortista (esim. kiinnityksen arvo, vuokra jne...) jotta voin pistää ne paperille.

    • pelle hermanni

      Mannerheimintie : monopoly Hasbro 2001 euroraha
      Vuokra tontista 35 €
      tontista 1 talosta 175 €
      " 2 talosta 500 €
      " 3 talosta 1100 €
      " 4 talosta 1300 €
      " 5 talosta 1500 €

      1 talo maksaa 200 €
      1 hotelli maksaa 200 € 4 taloa

      Tontin kiinnityshinta on 175 €

      • asdjere

        Kiitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe