sillä tämä kaveri lähtee Finnmatkojen Jumbolla Phukettiin ja 2 kerroksessa jalkatilaa riittää ja palvelu...ja kaikki ilmaista mitä nyt sampanja vähän maksaa. Kyllä oli aikakin kun on jollain 757 ja MD-11 rakkineilla menty kuin eläimet,eikö eläimetkin menevät teurastamoon väljemmin kuin suomalaiset noissa purkeissa. Kohta lähdetään Jumbolla ja komiasti .ja ei maksanut yhtään enenpää kuin finnairin rahtilennolla jes jes.
aivan mahtavaa
24
2556
Vastaukset
- :))))
Tämä Boeing 747 on täyteen ahdettu penkkejä, ei siellä ole jalkatilasta tietoakaan!
- "extra"- paikkoja?
Ihan mielenkiintoista, että TUI tuo 747n lomaliikenteeseen! Kerrankin suomalaisetkin pääsevät ilman välilaskuja kaukokohteisiin!
Mitähän nämä "extra" -paikat ovat jota Finnmatkat mainostaa sivuillaan? Huonompi kuin Premium-luokka, mutta parempi kuin normaali möykky-luokka. Millainenhan jalkatila näissä on? Premiumissa mukavat 44 tuumaa.
Tosin sehän tässä jumbossa vain on, että sitten, kun se lasahtaa esim. Helsinkiin tai Phuketiin, niin kestää tovin ennenkuin löytyy varakone 582 matkustajalle eli myöhästymiset voivat olla mittavia. - melkein kilometri
että 44 tuumaa on kuule pitkä maaaatttkaaaaaa....kun olet sillipurkissa 16 tuuman kanssa, oletko kateellinen ? taidat olla kun et muuhun pysty. samoin lentoaika 4 tuntia nopeampi, se on 8 tuntia enemmän lomaa , mahtavaa . eläköön Finnmatkat, eläköön. MInusta sitten Lordin parasta mitä suomessa voi olla.
- ---
melkein kilometri kirjoitti:
että 44 tuumaa on kuule pitkä maaaatttkaaaaaa....kun olet sillipurkissa 16 tuuman kanssa, oletko kateellinen ? taidat olla kun et muuhun pysty. samoin lentoaika 4 tuntia nopeampi, se on 8 tuntia enemmän lomaa , mahtavaa . eläköön Finnmatkat, eläköön. MInusta sitten Lordin parasta mitä suomessa voi olla.
Suunnilleen saman pituinen on se aika siellä paikanpäällä vaikka lentoaika olisi lyhyempi.
- minä osaan
--- kirjoitti:
Suunnilleen saman pituinen on se aika siellä paikanpäällä vaikka lentoaika olisi lyhyempi.
luulisi jos on huono matikassa. Jos kone A lentää 4 tuntia nopeammin kuin kone B niin paljonko ennemmin kone on perillä ?Eikö se 4 tuntia ole lisäaikaa, minä ainakin ehdin tehdä jo 4 tunnissa vaikka mitä, siis vaikka mitä kun sinä istut vielä MD-11 sillipurkissa. vastaus tulee huomenna jos et ilmeisesti itse sitä tiedä.
- -----
minä osaan kirjoitti:
luulisi jos on huono matikassa. Jos kone A lentää 4 tuntia nopeammin kuin kone B niin paljonko ennemmin kone on perillä ?Eikö se 4 tuntia ole lisäaikaa, minä ainakin ehdin tehdä jo 4 tunnissa vaikka mitä, siis vaikka mitä kun sinä istut vielä MD-11 sillipurkissa. vastaus tulee huomenna jos et ilmeisesti itse sitä tiedä.
Finnmatkojen kone on perillä klo 14 jälkeen ja takaisin lähtee noin klo 16.
Esim. Finnairin kone on Phuketissa klo 16.50 ja lähtee Suomeen klo 18. Joten missä on ne sinun ylimääräiset 4 tuntia???? - kohta mennään
----- kirjoitti:
Esim. Finnairin kone on Phuketissa klo 16.50 ja lähtee Suomeen klo 18. Joten missä on ne sinun ylimääräiset 4 tuntia????oikeasti toope osaa matikkaa ? kaikkijan sinulle nauraa...sillä faktaa on että jos lennät Finnmatkojen 747 tai Finnairin MD-11 koneilla niin saat 8 tuntia enenmä naikaa olla perillä..Siis 4 tuntia mennessä olet aikaisemmin ja saat olla 4 tunti pitempää lomalla jos käyttäisit Finnairia. Seuraavaksi tulee sitten rautalangasta ja tänään esim. Ilta-Sanomissa Finnmatkat sanoo selvästi että pitempään perillä eli ovat tajunneet hekin laittaa jopa mainuokseen ja yksi toope se vain inttää yksin vastaan ? anna minun nauraa sinun tyhmyyttä.
- erohan on
----- kirjoitti:
Esim. Finnairin kone on Phuketissa klo 16.50 ja lähtee Suomeen klo 18. Joten missä on ne sinun ylimääräiset 4 tuntia????sinulle toope sillä kun et itse osaa niin kerron. ero on lentoajassa, siis 4 tuntia nopeampi on lentoaika kuin Finnairilla. Eli jos ajat Hki-Turkuun 2 tunnissa ja minä ajan matkan 1,5 tunnissa niin ehdin olla perillä 0,5 tuntia pitempään kuin sinä....menikö jo vai laitanko helpomman ?
- joko sytyttää ?
----- kirjoitti:
Esim. Finnairin kone on Phuketissa klo 16.50 ja lähtee Suomeen klo 18. Joten missä on ne sinun ylimääräiset 4 tuntia????sinuakin tyhmenpi tajuaa ;http://www.finnmatkat.fi/tui.aspx?id=24918" vai väitätkö vieläkin että missä ne 4 tuntia on ? on se tuo suomalainen kyllä tosi nuija kun oikein kohdalle sattuu, luulisi hvettävän että noin TYHMÄ, mitenkähän pärjäät elämässä kun olet lähes idiootti.
- ----
joko sytyttää ? kirjoitti:
sinuakin tyhmenpi tajuaa ;http://www.finnmatkat.fi/tui.aspx?id=24918" vai väitätkö vieläkin että missä ne 4 tuntia on ? on se tuo suomalainen kyllä tosi nuija kun oikein kohdalle sattuu, luulisi hvettävän että noin TYHMÄ, mitenkähän pärjäät elämässä kun olet lähes idiootti.
Vieläkö sen jälkeen väität että perilläoloaikaa on enemmän?
- näin se on
---- kirjoitti:
Vieläkö sen jälkeen väität että perilläoloaikaa on enemmän?
sillä kun vertaan koko ajan matkaa esim. Finnairin MD-11 ja Finnmatkojen 747 välillä. On ihan sama mikä on aikataulu kun kone lentää Phukettiin (747) ilman välilaskuja ja on perillä 4 tuntia nopeammin. etkö oikeasti käsitä ?? mitä hemmettiä aikataululla on tässä tekemistä. sekin on kyllä 4 tuntia nopeampi kuin Finnairin , miksi et käsitä tätä ?
- naurattaa!
melkein kilometri kirjoitti:
Suomalainen luulee pääsevänsä johonkin todella luxus koneeseen kun menee Finnmatkojen vanhaan ja täyteen penkkejä ahdettuun B-744 koneeseen.Hahahah....ei hitto mitä porukkaa.Vähän samaan tyyliin kuin,että ollaan luxus-matkalla kun Tallinnan laivan hytissä on pieni ikkuna :-)))
Sitten kun matkustat luxus business luokassa ihan oikealla reittilennolla jonkun todella laadukkaan yhtiön B-744 koneella niin tiedät mitä se luxus on.
Sulla muuten meni kirjoituksessasi aika pahasti sekaisin kaikki:Oli B-744 konetta,Finnmatkaa,tuumaa,Lordia ja shampanjaa....kannattaisko jättää seuraava Tallinnan risteily väliin? :-))) - on vaikeeta
näin se on kirjoitti:
sillä kun vertaan koko ajan matkaa esim. Finnairin MD-11 ja Finnmatkojen 747 välillä. On ihan sama mikä on aikataulu kun kone lentää Phukettiin (747) ilman välilaskuja ja on perillä 4 tuntia nopeammin. etkö oikeasti käsitä ?? mitä hemmettiä aikataululla on tässä tekemistä. sekin on kyllä 4 tuntia nopeampi kuin Finnairin , miksi et käsitä tätä ?
tottahan toki se riippuu aikataulusta. Jos nyt sattuu niin että se hitaampi (Finnair) lähteekin neljä tuntia aiemmin (en tiedä aikatauluja)sinne Phuketiin kuin Tui, niin eikös perillä oltais samoihin aikoihin. Missä se loman pidennys sitten siellä perillä olisi? Ja jos ne taas lähtis pois molemmat samoihin aikoihin niin mites sitten? Se ei pidentäisi sun thaimaan lomaasi , ainoastaan lyhentää matka-aikaa ja ne sun 4-8 tuntia lisäaikaa saat viettää kotomaassa!!
Järki hoi äly älä jätä... - hölötin
minä osaan kirjoitti:
eikös se lähde 4t aikasemmin takasi ainoa mitä voitat on matka ajassa
- ei ymmärrä
on vaikeeta kirjoitti:
tottahan toki se riippuu aikataulusta. Jos nyt sattuu niin että se hitaampi (Finnair) lähteekin neljä tuntia aiemmin (en tiedä aikatauluja)sinne Phuketiin kuin Tui, niin eikös perillä oltais samoihin aikoihin. Missä se loman pidennys sitten siellä perillä olisi? Ja jos ne taas lähtis pois molemmat samoihin aikoihin niin mites sitten? Se ei pidentäisi sun thaimaan lomaasi , ainoastaan lyhentää matka-aikaa ja ne sun 4-8 tuntia lisäaikaa saat viettää kotomaassa!!
Järki hoi äly älä jätä...noin tyhmä ja oliko matikka ala-arvoinen ? kyllä nuo sinun jujut alkaa muistuttaa hölmöläisen hommaa. Sinun pitää mennä kesäyliopistoon että syksyllä tajuat mistä on kysymys. Entä jos Finnmatkojen 747 lähteen 4 tuntia aijemmin kuin MD-11 niin olet perillä 8 tuntia ennen sitä. Ja MD_11 lähtee takaisin 6 tuntia ennen 747 niin saat olla Thaimaassa vielä 10 tuntia ja olet yhtäaikaa Vantaalla, Käsitätkö ? et ilmeisesti mutta palataan siten syksyllä
- kyllä
ei ymmärrä kirjoitti:
noin tyhmä ja oliko matikka ala-arvoinen ? kyllä nuo sinun jujut alkaa muistuttaa hölmöläisen hommaa. Sinun pitää mennä kesäyliopistoon että syksyllä tajuat mistä on kysymys. Entä jos Finnmatkojen 747 lähteen 4 tuntia aijemmin kuin MD-11 niin olet perillä 8 tuntia ennen sitä. Ja MD_11 lähtee takaisin 6 tuntia ennen 747 niin saat olla Thaimaassa vielä 10 tuntia ja olet yhtäaikaa Vantaalla, Käsitätkö ? et ilmeisesti mutta palataan siten syksyllä
mutta ovatko aikataulut todella niin?
Jotenkin tuntuu että joku toinen tarvis vielä enemmänkin sitä opetusta. Kantsis todella alkaa vaikka peruskoulun kertauksella... - lennäjoskus
naurattaa! kirjoitti:
Suomalainen luulee pääsevänsä johonkin todella luxus koneeseen kun menee Finnmatkojen vanhaan ja täyteen penkkejä ahdettuun B-744 koneeseen.Hahahah....ei hitto mitä porukkaa.Vähän samaan tyyliin kuin,että ollaan luxus-matkalla kun Tallinnan laivan hytissä on pieni ikkuna :-)))
Sitten kun matkustat luxus business luokassa ihan oikealla reittilennolla jonkun todella laadukkaan yhtiön B-744 koneella niin tiedät mitä se luxus on.
Sulla muuten meni kirjoituksessasi aika pahasti sekaisin kaikki:Oli B-744 konetta,Finnmatkaa,tuumaa,Lordia ja shampanjaa....kannattaisko jättää seuraava Tallinnan risteily väliin? :-)))Sinähän varmaan lennät aina "luxus business luokassa ihan oikealla reittilennolla" HEh... hauskoja tyyppejä:)
On täällä naurussa pitelemistä...lennät ihan "luxus business luokkassa" ja ihan "OIKEILLA reittilennolla".
Juohan se Colalasi tyhjäksi ja menee nukkumaan ehkä sinäkin vielä kasvat, ihan aikuiseksi!
Luxus Business luokka...heh heh heh parasta pitkään aikaan! Millähän yhtiöllä on tämä luxus business luokka? Heh,heh
Kyllä näitä pellejä riittää! Business luokka on vain business luokka. Se ei ole ensimmäinen luokka!
- voiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Sääliksi käy sinua. Näillä lomalennoilla on 744:ssä normaaliin reittiliikenteeseen verrattuna noin 100-200 paikkaa enemmän.Eli ahdasta tulee olemaan. Ja voin kokemuksesta sanoa, ettei se niin ihmeellistä ole lentää 747:llä (ei muuten, mutta kun sitä niin hehkutat).
Eli jos meinaat, että sinulla olisi enemmän jalkatilaa, kuin jos menisit Finnairin reittilennolla MD-11:sta, taitaapi tulla karvas pettymys.- onnesta mykkä
sillä 747 on maailman paras kone , edelleen ja minun jalkatila on 44 tuumaa eli varmaan rittää ja tarjoilu pelaa. Ihan turhaa väittää muuta ja verrata johonkin MD-11 , hah hah, köyhät viedään sillä, minä menen 747:lla.
- eipä ole kaveri
sinulle joka väittää ettei ole ihmeellistä lentää 747 :n 2 krs:ssa ? sano sitten missä on parempi ? Kyllä jos kerran elämässä sinne pääsee niin ei puhu tuolla tavoin. A380 ei meistä kukaan vielä ole lentänyt, saattaa olla jo parempaa kyytiä mutta nyt 747 on PARAS.
- se kakkonenkin
eipä ole kaveri kirjoitti:
sinulle joka väittää ettei ole ihmeellistä lentää 747 :n 2 krs:ssa ? sano sitten missä on parempi ? Kyllä jos kerran elämässä sinne pääsee niin ei puhu tuolla tavoin. A380 ei meistä kukaan vielä ole lentänyt, saattaa olla jo parempaa kyytiä mutta nyt 747 on PARAS.
Ja mistäköhän pirusta tiedät, että missä kerroksessa olen lentänyt???
On 2.kerroksessakin kyllä sillointällöin tullut matkailtua. Firstin puitteet ovat toki ällistyttävät, mutta ei se nyt ole ollut sen erikoisempaa matkustaa 747:n firstissä, kuin nyt vaikkapa 757:n 1.luokassa. - tiedän
se kakkonenkin kirjoitti:
Ja mistäköhän pirusta tiedät, että missä kerroksessa olen lentänyt???
On 2.kerroksessakin kyllä sillointällöin tullut matkailtua. Firstin puitteet ovat toki ällistyttävät, mutta ei se nyt ole ollut sen erikoisempaa matkustaa 747:n firstissä, kuin nyt vaikkapa 757:n 1.luokassa.747 1. luokassa jos vertaat sitä 757 1. luokkaan. Ettäkö mistä tiedän niin sitä et voi sinä tietää mutta paljastut itsesi kun vertaa ko juttuja. Niillä on muuten eroa kuin yöllä ja päivällä. 747:n busineskin on 100 parempi kuin 757 1. luokka, näin se vaan on.
- köyhäkö
onnesta mykkä kirjoitti:
sillä 747 on maailman paras kone , edelleen ja minun jalkatila on 44 tuumaa eli varmaan rittää ja tarjoilu pelaa. Ihan turhaa väittää muuta ja verrata johonkin MD-11 , hah hah, köyhät viedään sillä, minä menen 747:lla.
Sinä et kuitenkaan lennä business-luokassa. Vaan charter matkalla. Kannattaisi puhua köyhistä vasta sen jälkeen kun olet kokeillut niitä vuoteita. Jos olet onnesta mykkä ja toivot kateutta, voi voi. Lennä reitillä busineksessä ja tule sitten kertomaan tarjoilusta. Et ole muita rikkammpi tai parempi. Lähinnä olet säälittävä kertoessasi "köyhät viedään MD-11:lla". Katso uudelleen niitä business luokan lipun hintoja ja puhu sitten. Köyhät menee 747:lla, vain rikkaat reitillä MD-11 bisnekses =)
- jalkatilaa
En itse ole mitannut jakatilaa koneestani, mutta pitääpä mitata, sillä olen voinut todellakin lentää kuin sillipurkissa. Ei ole vain tullut ajateltua asiaa. Vait tietääkö kukaan paljonko Learjetissä on jalkatilaa siinä baarikaapin puoleisella penkillä, säästyisi mittaamisen vaivalta. Tietäisköhän Schumi, kun sillä näyttää olevan samanlainen.... pitääpä kysyä kun seuraavan kerran nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764