Travelleri pomppas katsastuksessa

tindex

Käytin Primerani eka kertaa katsastuksessa ja niin pomppas heti. Syy: molemmat alapallonivelet väljät. Auto on vm 03 aj 87th. No onneksi huomasin, että mulla on takuu voimassa vielä ja lupasivat Nissanilla vaihtaa ne takuuseen. Eihän ne noin pian saa mennä, onko muilla ollut ongelmia ensikatsastuksessa?

12

2979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja halpaa

Tuollaiset viat on helppo korjata ja osat on halpoja.Kuulemma 04 vuoden mallista alkaen on vahvistettu alusta.

• urkki

>uulemma 04 vuoden mallista alkaen on vahvistettu alusta.

Ei - vaan 2005,

• kuulemma
        urkki kirjoitti:

>uulemma 04 vuoden mallista alkaen on vahvistettu alusta.

Ei - vaan 2005,

Minun tietoni perustui tosiaan kuulopuheisiin.Kiitti korjauksesta.

• ongelmia

Lähetin vaan valokuvan katsastusasemalle rekkariotteen kera ja se tuli leimattuna paluupostissa.

• Sami_

Viime viikolla kävin katsastamassa, 98tkm, -03, 1,8 farkku. Ei ollu mitään huomautettavaa.

• Rane

Viime viikolla leimasin 99 primeran farkun aj. 160tkm. Ei taaskaan ollut mitään sanomista.. Kolmas kerta leimassa minun omistuksessa ja ei taaskaan mitään ongelmia. Kiitti pojat vinkistä! Taidan jatkossa vaihtaa merkkiä.

• Sami_
        Rane kirjoitti:

Viime viikolla leimasin 99 primeran farkun aj. 160tkm. Ei taaskaan ollut mitään sanomista.. Kolmas kerta leimassa minun omistuksessa ja ei taaskaan mitään ongelmia. Kiitti pojat vinkistä! Taidan jatkossa vaihtaa merkkiä.

Mitä, joko puhdas rekisteriote tympäsee?

• auto?
        Sami_ kirjoitti:

Mitä, joko puhdas rekisteriote tympäsee?

ei vaan "vanha" auto... -jos se täytyy kerran katsastaa ;)

• tindex

Jos sinulla on takuu voimassa ja voit tehdä ensimmäisen katsastuksen, kannattaa tehdä takuuaikana, koska alapallot ja jarruongelmat ovat näissä p12 malleissa tyyppivikoja ja menevät yleensä takuuseen uusiks.

• P12Trav2004

katsastusta noissa mitään erityistä?
      Meinaan vaan, että ittellä tulossa 60tkm huolto ja keulasta kuuluu kummia... Semmonen kolina/lonksahtelu varsinkin kääntäessä kuuluu ja ajattelin käskeä huollossa tutkia tuon...

• tindex

montuissa kuului jotain kolahtelua, mutta ei rattia kääntäessä.

• jopa73
        tindex kirjoitti:

montuissa kuului jotain kolahtelua, mutta ei rattia kääntäessä.

Primera pomppas eka katsastuksessa. Taka iskari (oik.) ja alapallonivel(vas.) meneeköhän takuuseen vielä muutamaviikko voimassa? On kolissut takapää kuoppaan ajettaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe