The sims peli jostain ilmaiseksi?

Tietäisikö joku mistä voisis saada the sims pelin ilmaiseksi kännykkään?
4118160
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 41

Vanhimmat

Lähetä tekstiviesti PELI SIMS numeroon 17452.

Äänestä
  • ei viittis maksaa jottai monta euroo tollasesta

Äänestä

• niin, paljonko mahtaa maksaa?

Äänestä

• piu kirjoitti:

niin, paljonko mahtaa maksaa?

no ite imuroin e-mulen kautta. the sims 2 pelin.

eglish version. multa sat vaik mesen kautta. ton ilmaseks jos haluat.

Äänestä

• old_profile_18829 kirjoitti:

multa sat vaik mesen kautta. ton ilmaseks jos haluat.

Äänestä

• haa-peri kirjoitti:

multa sat vaik mesen kautta. ton ilmaseks jos haluat.

Niin siis siitä ilmaisesta pelistä. speedyrpm, haluatko antaa mullekkin,jos ei olisi liikaa pyydetty? Vastaile pian!

Äänestä

moi anna sun mese osote mä haluaisin sen pelin

Äänestä

• Niin et onko se peli ilmainen vai maksaaks se?tai siis onko tekstari ja peli ilmainen?

Äänestä

voitsä neuvoo mua ku latasin to e-mule kaut ton sims2 pelin mut en tie miten sitä pystyy pelaan mul on miniläppäri ja ei tietty levyasemaa pitääks se polttaa levylle? toivottavasti ei mut jos täytyy niin löytyyks mitään latausohjelmaa jol pystyis ilmaseks suoraan koneelle ilman et tarviin mitään levyasemaa? kiitti jos joku vastaa

Äänestä

Mä haluisin sims1,sims2 tai sims3 koneelle kuitenkin simsin.En vaa löydä ilmasta mistään

Äänestä

• ainakin ninendo ds:llä se on kiva.

Huonot puolet:
    Ei tietääkseni voi tehdä suuria perheitä ( n.1-2 henkilöä )
    Lataa, ihan sairaasti, ainakin mulla! xD
    Sims 2 on paljon parempi. : D

KANTSII SILTI OSTAA!

Äänestä

• tiizei98 kirjoitti:

Niin et onko se peli ilmainen vai maksaaks se?tai siis onko tekstari ja peli ilmainen?

En mä ainakaan usko että tekstari ihan ilmanen on! maksaahan se minimissään 6 e että sillein varmaan pitäis ostaa ihan semmonen peli esim. koneelle tai nindendolle

Äänestä

• juhuuu kirjoitti:

ei viittis maksaa jottai monta euroo tollasesta

niin muttakun ne maksaa jotaain 35-60e

Äänestä

• Maksaako se?

Äänestä

• aijaa

onhan se

ainakin pitäs...

Äänestä

• Saako mistään ladattuu ilmaiseksi koneelle suomenkilisen Sims pelin? jos saa niin mistä?

Äänestä

• Mistä voi tehä tunnuksen? =)

Äänestä

osoitteesta splashi.fi saa laajimman pelivalikoiman ilmaisia pelejä, musiikkia, soittoääniä, teemoja ja taustakuvia.

Äänestä
  • Mul ei toimi toi splash=-C

Äänestä

eeeeeeeeeeeeeen

Äänestä
  • Haluisin tietää mistä the sims pelin vain saa ilmaseks koneelle tai kännykkään

Äänestä

tule huomenna är-kioskin eteen äänekoskella niin voin antaa sims pelejä mulla on sims2 ryntää raitalle,sims 2 lemmikki elämää ja sims2 autiasaarella. saisit ne ilmasiks sun täytyy vaan tulla hakeen ne.

Äänestä

emmätiiä, mut voisko saada ihan koneelle vaa?

Äänestä

Kirjoita googleen mpbus ,valitse vasemmalta sinun puhelimesi ,kirjoita ylös sims ja valitse pelit ja lataa peli kännykkääsi (paikka on englannin kielinen.

Äänestä
  • sims hullu voitko lähettää linkin?

Äänestä

Voisikos saada tietoo mistä sais the sims pelin koneellee ilmaiseekssii????

Äänestä

pitääks sim aina ladata koneelle, eiko se oo vähän niinkun joku habbo??

Äänestä
  • re: iaudgdauijh voi käydä habon tyylises paikas nimelt sim hotel.com tavalist sim elämä paitsi habon styles

Äänestä

juu mutta paljon parempi

Äänestä

mulla iteeläni on sims pets on se ihan ok mut ois kyl kiva saaha vaikka känyy juku sims tietääkö joku mistä sais

Äänestä

sen voi ladata esim. the-nokia.org (toimii myös muissa kuin nokialaisissa) siis sielt saa ainaki sims 3 ja sims 2

Äänestä

Aha! Mulla on ollut mun kännyssä The Sims peli! Mun kännyn nimi on Nokia 5228! Ja se maksoi 100 €!

Äänestä
  • Jotenki tuntuu et ei ois aito

Äänestä

mulla ois tollanen nokia lumia 900 saisko siihen mistään the sims 3 ladattua muutakun marketblacesta ?

Äänestä

Kaikille jotka haluu koneelle niin menkää johki kauppaa ja ostakaa.

Äänestä

Jos on androidi tai muu missä on play kauppa niin lataa play kaupasta 4 shared downloader ja sitten downloaderilla the sims 3. Helppoa.

Äänestä

:D ei ees kallis jos on rikas

Äänestä

Voi juma...play kaupasta laita hakusana "the sims freeplay" siinä. Mut jos haluut tietokone tyyppistä ni ei oo hajuakaan. En lukenu kuvausta, myönnän.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Heportasims kirjoitti:

Tietäisikö joku mistä voisis saada the sims pelin ilmaiseksi kännykkään?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu