ARGHHHHhh... oon niin raivostunut. Nyt sitten lähti toiseeltakin koneelta toi BodyChop pois. Ärsyttävää, kun sitä laajennusta Milkshapeen ei löydä enää mistään. Harmittaa niin vietävästi, kun en saa tuota bodychoppia enään. Varmuuskopiotkin ovat kadonneet tuhkatuuleen, ja hirveetä...
Eli Tietääkö kukaan, mistä tuon voi ladata? En meinaan pysty enään tekemään vaatemeshejä, kun ei tuota BodyChoppia ole... :I
TS2 BodyChop...
7
411
Vastaukset
- sittenkin
BodyShop, ei BodyChop.. Minkä ikänen sä oikeen oot ko et osaa kirjottaa oikein..
- jontuska
TARKOITAN BODYCHOPPIA!!!! LAAJENNUSTA MILKSHAPEEN!!!
- bogirl
jontuska kirjoitti:
TARKOITAN BODYCHOPPIA!!!! LAAJENNUSTA MILKSHAPEEN!!!
Mutta en mäkään ole kyllä Bodychopista kuullut. Ja tästä viestistä oli taatusti apua.
- jontuska
bogirl kirjoitti:
Mutta en mäkään ole kyllä Bodychopista kuullut. Ja tästä viestistä oli taatusti apua.
löysin sen vihdoin. oma sekoileva veljeni oli laittanut minun varmuuskopiot "Roskaa" kansiooni xP mutta nyt löysin sen... :D
- mitäpähä
jontuska kirjoitti:
löysin sen vihdoin. oma sekoileva veljeni oli laittanut minun varmuuskopiot "Roskaa" kansiooni xP mutta nyt löysin sen... :D
olisit ensin itte ettiny, turha sulla on täällä huutaa muille ihmisille. Varsinkaan jos he eivät ole kuulleetkaan boduchopista, en ole minäkään. Olisit vaan tarkistanu tietokonees ensin ja ettiny missä se choppi sitte on.
- Kakaroita ootte kaikki
mitäpähä kirjoitti:
olisit ensin itte ettiny, turha sulla on täällä huutaa muille ihmisille. Varsinkaan jos he eivät ole kuulleetkaan boduchopista, en ole minäkään. Olisit vaan tarkistanu tietokonees ensin ja ettiny missä se choppi sitte on.
Bodyshop kirjoitetaan s-kirjaimella, ei ceellä.
- kakarakakara
Kakaroita ootte kaikki kirjoitti:
Bodyshop kirjoitetaan s-kirjaimella, ei ceellä.
Bodychop on milkshapen laajennus. Vaikken asiasta juuri mitään tiedä, sen verran jo (näin kakarana) ymmärsin että nyt EI puhuta BODYSHOPISTA vaan jostain aivan muusta. Mikähän sinä lienet jos et tätä hoksannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070