Hei,
Olemme lähdössä elokuussa bulgariaan sunny beachille, minkälaisia kokemuksia kyseisestä maasta?
HOTELLI MARVEL??
SHOPPAILUT VERATTUNA SUOMEEN?
(vaateiden laatu&hinta?)
Kiitos kaikille matkakuumettani helpottaneille=)=)
lapsiperhe vaasa
bulgaria sunny beach,KÄYNEET=)
2
648
Vastaukset
- KatjaJii
Hei!
Kaks kertaa on tullu Sunny Beachillä käytyä,viimeksi viime kesänä.Mulla on sieltä kyllä pelkkiä hyviä kokemuksia.Hintatasohan siellä on halvempi kuin täällä Suomessa.Esim.ruoka on halpaa.Meidänkin 4hengen porukka söi n.20e hyvin lähes paikassa kuin paikassa :)Vaatteiden laatu ei varmaan nyt mitään huippuluokkaa oo ja kopiovaatteitahan ne siellä olevat "merkkivaatteet" on,että siihen nähden kohtuu hintasia.Jos esimerkiksi haluat maalauttaa muotokuvataulun,niin kannattaa ottaa vaikka valokuva mukaan.Maalautimme muotokuvat lapsistamme .Katutaiteilijat siellä ovat kyllä mahtavia piirtäjiä.Lämmintähän siellä on varmasti tuohon aikaan,että eipä sitten polteta itteenne siellä rannalla :) Mukavaa lomaa! - Dina
Olin Sunny Beachilla 4 vuotta sitten ja olen nyt lähdössä uudelleen. Olisin halunnut tällä kertaa tutustua Varnaan, mutta kaikki matkat oli jo loppuunmyyty.
Viimeksi olin reissussa ennen Juhannusta ja ilmat oli tosi lämpimät, rusketus taattu :D
Hintataso oli tosi edullinen = syöminen, juominen ja shoppailu. Tosi köyhä maahan Bulgaria on, minua se ei haitannut. Matkaseuralaiseni ei tykännyt paikasta sen hieman alkeellisuuden ja kerjäläisten takia.
Itse voin suositella Bulgariaa kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193174Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622882Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o692698Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342606Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582118- 491669
- 831648
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131641Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181639- 571529