Repesin aika huolella nauruun. Kävin lukee tältä sivulta jotain juttuu, jossa kerrotiin että on Tsemppiurhelija 2005-05 kisa menossa sivulla http://www.urheiluviikko.net
Kävin urheilufanina tietenkin katsomassa ja (kappas kappas) Evilän ja Pöyhösen yhteenlasketut äänet oli ehkä noin 1 % kaikista äänestä.
Mitä tämä tarkoittaa? Kumpikaan ei osaa tsempaata!
EviläEiOsaaTsempata!
TomminAntiFani
4
779
Vastaukset 4
- greyeyes
väliä sillä on??
Kuis on kirjoittajan oma laita: osaatko itte tsempata?- TomminAntiFani
Erittäin surkeasti. Siis todella paskasti. Kuitenkin 100 kertaa paremmin kuin Evilä.
- maisku
Pojat muka huonoja (???????????!!!!???) pah !! Sä et kyllä osaa arvostaa ihmisiä !
- Tommin puolesta.
Ihan tiedoksi vaan. Minkähän takia Tommi on suomi-ruotsi maaottelussa suomen joukkueen kapteeni jos ei kerran osaa tsempata??
Kyllä taitaa evilä osata tsempata paljon paremmin kun monet muut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592