Repesin aika huolella nauruun. Kävin lukee tältä sivulta jotain juttuu, jossa kerrotiin että on Tsemppiurhelija 2005-05 kisa menossa sivulla http://www.urheiluviikko.net
Kävin urheilufanina tietenkin katsomassa ja (kappas kappas) Evilän ja Pöyhösen yhteenlasketut äänet oli ehkä noin 1 % kaikista äänestä.
Mitä tämä tarkoittaa? Kumpikaan ei osaa tsempaata!
EviläEiOsaaTsempata!
TomminAntiFani
4
728
Vastaukset
- greyeyes
väliä sillä on??
Kuis on kirjoittajan oma laita: osaatko itte tsempata?- TomminAntiFani
Erittäin surkeasti. Siis todella paskasti. Kuitenkin 100 kertaa paremmin kuin Evilä.
- maisku
Pojat muka huonoja (???????????!!!!???) pah !! Sä et kyllä osaa arvostaa ihmisiä !
- Tommin puolesta.
Ihan tiedoksi vaan. Minkähän takia Tommi on suomi-ruotsi maaottelussa suomen joukkueen kapteeni jos ei kerran osaa tsempata??
Kyllä taitaa evilä osata tsempata paljon paremmin kun monet muut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1896726- 1551933
- 1131638
- 511360
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511143Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421041Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981002Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6937Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879