kertokaa miulle asuuko siellä kuupassa suomalaisia talvisin niin kuin espanjassa
kokeneet
7
1872
Vastaukset
- mjm
Tiedä, mitä tiedolla teet, mutta tiedän, että asuu. Ei kuitenkaan semmoisia määriä kuin Espanjassa.
- kerron
etsin talveksi kotia jostain lämpöisemmästä maasta
- srtj
kerron kirjoitti:
etsin talveksi kotia jostain lämpöisemmästä maasta
no sitt etit väärästä maasta, kato ku kuubassa sä ett voi omistaa mitään, toiseks sä ett voi oleskella siell ku 1kk tai hyväll tzägällä 2, jos saat jatkoa viisumiis. kuubas asuu ainoostaan 2suomalaista, joista toinen muusikko, toinen lääkäri.
- selvittää
srtj kirjoitti:
no sitt etit väärästä maasta, kato ku kuubassa sä ett voi omistaa mitään, toiseks sä ett voi oleskella siell ku 1kk tai hyväll tzägällä 2, jos saat jatkoa viisumiis. kuubas asuu ainoostaan 2suomalaista, joista toinen muusikko, toinen lääkäri.
asiaa,kysyä vaikka folketa tai urpolta
- Zede
selvittää kirjoitti:
asiaa,kysyä vaikka folketa tai urpolta
Luulisin, että sieltä osaisivat kertoa. www.cuba.fi
- chiquita
srtj kirjoitti:
Olet kyllä oikeassa siinä, että viisumia ei niin vaan saa jatkettua, ellei ole joku muu syy kuin turismi, esim. opiskelu, perhesyyt tms.
Mutta Kuubassa kyllä asuu enemmän kuin 2 suomalaista.
- Liusnaidis
kyllä kuubassa varmasti saa asua enemmän kuin 1kk itse olen siellä aina 2 kuukautta kerralla olisin kauemminkin mutta kesäloma on ainoastaan sen pituinen kuubassa ei toki ehkä taloa voi ostaa mutta sieltä löytyy tosi paljon vuokrattavia taloja tai huoneita yksityisistä taloista että varmasti tulisit viihtymään siellä hyvin tosin yksin jos olet lähdössä tai jos kieli taitoa ei ole en suosittele menemään. Itse tosin viihdyn siellä erittäin hyvin ja aion muuttaa sinne takaisin pysyvästi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076