Humax digiboxin eggegg peli

hande100

Onko kellään ratkaisua pelin 73:een kenttään?Itse oon yrittänyt ratkaisua jo puolivuotta ja vain hermot menee!Aina on yksi muna liikaa .Siispä pyytäisin apua kädestäpitäen tyyliin a=alas,y=ylös,v=vasen ja o=oikea.Kiitos

26

6623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • humax c120 tai jotain

siis meinaatko sitä missä siirrellään niitä munia?mä jäin jo 14 kenttään jumiin eikä millääm keksi.

• Hande 100

Vielä tämän illan aikana.Pitää saunoa ja muita hommeleita.Oota vähän!

• Hande 100

Boxi on Humax cx-1201t.Kenttä 14 :AOVYYOVAAOYOOAVOAOOYVVYYYOOAVAVAAOOYVYVVV...ja niin edelleen.onnea!A=Alas V=vasen jne

• nyt kokeilemaan
        Hande 100 kirjoitti:

Boxi on Humax cx-1201t.Kenttä 14 :AOVYYOVAAOYOOAVOAOOYVVYYYOOAVAVAAOOYVYVVV...ja niin edelleen.onnea!A=Alas V=vasen jne

täytyy kokeilla nyt kun olen siinä ollu jumissa jo ties kuinka kauan.

• helposti
        nyt kokeilemaan kirjoitti:

täytyy kokeilla nyt kun olen siinä ollu jumissa jo ties kuinka kauan.

näin ku ohjeet oli:) en ymmärrä miten en oo tota päässy vaikka kuukausia vääntäny niitä joka suuntaan.kiitos vielä todella paljon.

• Hande 100
        helposti kirjoitti:

näin ku ohjeet oli:) en ymmärrä miten en oo tota päässy vaikka kuukausia vääntäny niitä joka suuntaan.kiitos vielä todella paljon.

Ei sitä aina hoksaa.Juuttuu samoihin kaavoihin,eikä pääse puusta pitkään.Mulla on tuo kenttä73 ongelma.Joskus sitä yrittelen ,mutta virallisesti oon jo luovuttanut.

• sas
        Hande 100 kirjoitti:

Ei sitä aina hoksaa.Juuttuu samoihin kaavoihin,eikä pääse puusta pitkään.Mulla on tuo kenttä73 ongelma.Joskus sitä yrittelen ,mutta virallisesti oon jo luovuttanut.

määkin haluun 26lvl ohjeet

• jonna1234
        Hande 100 kirjoitti:

Vielä tämän illan aikana.Pitää saunoa ja muita hommeleita.Oota vähän!

antaisitko mulle noi ohjeet leveliin 26 ? menee hermot siihen.. KIITOS

• jonna 1234
        jonna1234 kirjoitti:

antakaa joku level 57 ohjeet.. menee hermo siihe!!!! PLIISS

• humanoix
        jonna1234 kirjoitti:

mekin ollaan siinä jumissa

• uuyyhhh
        Hande 100 kirjoitti:

aika vaikee kun ei ymmärrä mitäpitäs siirtää ja minne

• peepyy

Itse olen juuttunut peliin numero 26. Olisiko jollakin ratkaisu?

• Hande 100

Olisi.Olen sen ratkaissu mutta en sitä valitettavasti ulkoa muista.Vaikea mutta ei mahdoton.Yritän ratkaista jos aikaa on ja lähetän sinulle oikeat liikut.

• kentässä
        Hande 100 kirjoitti:

Olisi.Olen sen ratkaissu mutta en sitä valitettavasti ulkoa muista.Vaikea mutta ei mahdoton.Yritän ratkaista jos aikaa on ja lähetän sinulle oikeat liikut.

56. kertokaa siirrot!

• sda

antakaa 27 lvl liikkeet!!!

• samppa 35
        Hande 100 kirjoitti:

Voitko kertoa level 35 ohjeet,kiitos

• samppanja35
        Hande 100 kirjoitti:

Olisiko jollakin level 35 ratkaisu siihen A=alas V=vasen O=oikea Y=ylös tyyliin

• vilper

huhhuh, oli melkeen ku olis maailmanmestaruuden voittanut ku pääsin vihdoin ton 73 levelin läpi ! vaikee muistaa liikkumisohjeita mutta tyyliin näin: _######o#
      _#______#
      _#o#_ooo#
      #____o__#
      __o_o#o_#
      ###_o_o_#
      __#_____#
      __####### jos saat selvää =)

• vilperrr

siis:
        _######o#
        _#______#
        _#o#_ooo#
        #____o__#
        __o_o#o_#
        ###_o_o_#
        __#_____#
        __#######
        oletan että seittemänkymmenenkahden levelin kokemuksella saat kivet aseteltua noin :)

• vilperr
        vilperrr kirjoitti:

siis:
        _######o#
        _#______#
        _#o#_ooo#
        #____o__#
        __o_o#o_#
        ###_o_o_#
        __#_____#
        __#######
        oletan että seittemänkymmenenkahden levelin kokemuksella saat kivet aseteltua noin :)

ja jos rivit menee epäsuoraan niin kopsaapa notepadiis vaikka niin pitäis korjautua

• Hande 100

Se 73 kenttä onkin vaikea.Sen jälkeen pääset suht helposti lopukin.Niitä on muistaakseni jotain 106... Itelläni ei ole Humaxia.

• 6786peli

Minä olen jumissa level 15.. voitko neuvoa mitenkä sen pääsee läpi ?? PYYDÄN !!

• Olla vaikea

Enkä voi sinua valitettavasti auttaa kun mulla on jo toisen merkkinen boksi.Yrirä jotain aivan erilaista alotusta niin siitä se voi aueta.

• V.E

Kuka tietää montako tipupeliä on.Peli nr 104 ratkaistu ja tulee uudestaan ja yksi muna puuttuu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      142
      4664
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      53
      3188
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2620
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2246
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe