Paitapaja
Rälssintie 16/6
00720 Helsinki
Puhelin: (09) 351 3113
GSM: 0500 407 636
Sähköposti:
[email protected]
Internet:
http://www.paitapaja.com/
Petrol Farkkuhaalarit
Art.nro: 511
Materiaali: 100% puuvilla
Mitoitus: XS - XXL
Väri: sininen
Hinta: 45e/kpl postikulut 10e
Internetissä:
http://www.paitapaja.com/petrol/511.html
Tilausohje:
Tilaamalla farkkuhaalareita esim. sähköpostitse,
kirjoita viestikenttään:
Petrol Farkkuhaalarin tilaus
kappalemäärä ja koko,
nimesi ja osoitteesi.
Farkkuhaalarit, muodissa vai ei?
5
1121
Vastaukset
- queendracula
Mitäh? Lappuhaalaria isokokoisille... noo, jos on mahaa, niin ehdottomasti ei lappuhaalaria!
- Lappuhaalarit
Paitapajan mallistossa ei tällä hetkellä ole farkkuhaalareita.
- Juulia
Voi hitsin hitsi!
- Tuomo
Juulia kirjoitti:
Voi hitsin hitsi!
Veit sanat suustani.. Olisin laittanut farkkuhaalareita, olis sopinut mulle pitkälettisten kans...
- Pettynyt asiakas
Tuomo kirjoitti:
Veit sanat suustani.. Olisin laittanut farkkuhaalareita, olis sopinut mulle pitkälettisten kans...
Luulen että tässä oli sinulla onni onnettomuudessa. Oman kokemukseni pohjalta jossa kutakuinkin kaikki meni pieleen, ei kyseisestä putiikista ehkä kannata juuri mitään tilaillakkaan. Tuntui olevan tässä autotallifirmassa vähän pakka sekaisin, hinta ei pitänyt, aikataulu ei pitänyt jne. Selityksiä kyllä löytyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732