piccadilly backpackers

sonja_

olisko kellään kokemusta ko. hostellista? saako sieltä ns. yksityisiä huoneita? entä onko sinne ikärajaa, 18 w?

5

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Moi, valitettavasti en osaa vastata tuohon ikaraja-kysymykseen, mutta kylla sielta yksityisia huoneita saa. Itse olen yopynyt siella vain isommassa dormissa. Ihan mukava paikka, ja henkilokunta oli tosi rentoa porukkaa... Myos suihku- yms. tilat oli hyvassa kunnossa verrattuna moneen muuhun hostelliin jossa olen kaynyt. Joten suosittelen kylla:) Kannattaa vaikka soittaa sinne ja kysya tuosta ikarajasta jollei sita nettisivuiltaan loydy.

• Mju

Kummasta kannattaa hostelli sijainnin puolesta ottaa: Hyde Parkin kulmilta vaiko tämä Piccadillyllä sijaitseva hostelli? Kummasta parempi kävelymatka nähtävyyksille?

• vahan...
        Mju kirjoitti:

Kummasta kannattaa hostelli sijainnin puolesta ottaa: Hyde Parkin kulmilta vaiko tämä Piccadillyllä sijaitseva hostelli? Kummasta parempi kävelymatka nähtävyyksille?

Itse ottaisin Piccadillysta.
        Hyde Parkin kulmilta on toki lyhyempi kavelymatka ...no, Hyde Parkiin:) Ja esim. Buckinghamin palatsille. Mutta Piccadilly on elavaisempi ja mukavempi paikka mielestani, varsinkin iltasella/yolla. Metroa/busseja varmaan joka tapauksessa joudutte kayttamaan. Kumpikin on keskustassa ja hyvalla paikalla, hyvien kulkuyhteyksien paassa, mutta kylla Piccadilly (minun mielesta) vie ehdottomasti voiton!

• ja lisays
        vahan... kirjoitti:

Itse ottaisin Piccadillysta.
        Hyde Parkin kulmilta on toki lyhyempi kavelymatka ...no, Hyde Parkiin:) Ja esim. Buckinghamin palatsille. Mutta Piccadilly on elavaisempi ja mukavempi paikka mielestani, varsinkin iltasella/yolla. Metroa/busseja varmaan joka tapauksessa joudutte kayttamaan. Kumpikin on keskustassa ja hyvalla paikalla, hyvien kulkuyhteyksien paassa, mutta kylla Piccadilly (minun mielesta) vie ehdottomasti voiton!

viela...Piccadillylta on kavelymatka esim. Oxford Streetille ymparistoon shoppailemaan, jos sinne haluat, ja Sohoon klubeille...

• backpackersin

ikarajasta.... nain sanotaan nettisivuillaan:
      "We welcome all travellers over the age of 16 in our shared dorms and quads, however - English Law requires a letter from a guarantor for persons between the ages 16 to 18 (this is an adult who can be responsible for you). Adults with children under the age of 16 must book a private room."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      111
      4649
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4405
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      95
      1779
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1671
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1433
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      355
      1121
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1119
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      58
      984
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      948
    Aihe