Minkä hintaisia nykyään mahtavat olla? Olen yrittänyt hintoja etsiä, mutten mistään ole löytänyt..
Jackrusselin hinta?
9
1319
Vastaukset
- Sasu
Koirat ei ole kauppatavaroita, joissa on hintalaput valmiina :-D.
Soittele siis kasvattajille, joita löydät rotuyhdistyksen sivuilta. www.jackrussellinterrieri.fi - Janina
Tod.näk. osuu haitarille 800-1000 €. Riippuen kasvattajasta/koiran vanhemmista.
- saatiin
600 €:lla. Hinnoilla on kuulemma tapana hieman vaihdella riippuen siitä, aikooko siitä tehdä kaverin mettälle vai ihan sohvaperunan.
Tarkempaa tietoa siis tottakai saat suoraan kasvattajalta. - Helmeri<33
Meidän maksoi 850. Yleensä maksaa 1000 euroa.
- Sartzaahh
Meidän russeli oli 500 e.
- russellin omistaja
1000e maksoi meidän russeli pari vuotta sitten. Tietysti rekisterissä ja emä muotovalio, isä serti. Paperittomia russeleita saa edullisemmin. On myös eroa etsitkö jackrussellinterrieriä vai jack russellia toisinsanoen workkia. Jälkimmäinen on suurempikokoinen ja aika pitkälti metsästykseen,niiden hinnat edullisemmat ja luonteet ehkä ärhäkämmät. Kannattaa tutustua asiaan juuri siellä www.jackrussellinterreri.fi osoitteessa.
- marika_marika
Mie sain ilmaseks Suomen muotovalion, täältä löytyy http://www.diiva.net/dragons.htm
Ilmatteeks ku kastraation jälkeen ei tyksiny oikein tyttärentyttärestään niin annettiin meille ettei pelottele ukki pikku pentua, pennusta ei haluta arkaa. Normaali hinta ois varmast ollu 1000e ylöspäin. - roofy
Minun russeli maksoi 1100€ emä on ERI ja isä suomen muotovalio
- Vitriinitär
Hinnat liikkuu n. 800-1200€ välillä. Osa tietty halvempia ja osa kalliimpia, mut pääosa myytävistä rekisteröidyistä pennuista liikkuu tuolla välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252019
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301523En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1371159The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 153865
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768