Eli Gta 4:n julkaisu tapahtuu elo-lokakuussa 2007 ja se julkastaan niin playstation 3 että boxille. Eli on vielä pitkä odotus aika valitettavasti
GTA 4:n julkaisu 2007
9
986
Vastaukset
- Muuta tietoa?
Onko kyseisestä pelistä muuta tietoa, kuin että milloin ilmestyy. Liikutaanko taas USA:n osavaltioita esittävissä kaupungeissa?
- PS pelaaja
Ei ole muuta tietoata.
- m0i
onko missään aitoja kuvia GTA4 pelistä?
- Avustaja
Gta4 pelistä ei vielä ole kuvia ainakaan virallisia tiedossa on vain julkaisu aika ja konsolit. Korjatkaa jos olen väärässä.
- oikeassa
Avustaja kirjoitti:
Gta4 pelistä ei vielä ole kuvia ainakaan virallisia tiedossa on vain julkaisu aika ja konsolit. Korjatkaa jos olen väärässä.
virallisia kuvia ei ole viellä sitten missään.
- GTA pelaaja
oikeassa kirjoitti:
virallisia kuvia ei ole viellä sitten missään.
Ilmestyykö tämä Grand Theft Auto IV PS3:n ja xboxin lisäksi PS2:lle? Oisko tietoa?
- .....
en oo varma mutta kävin vähän aikaa sitte googlessa
ja mä löysin ainaki pari kuvaa joita en oo nähnyt muissa gta issa - Pasi perusmöykky
..... kirjoitti:
en oo varma mutta kävin vähän aikaa sitte googlessa
ja mä löysin ainaki pari kuvaa joita en oo nähnyt muissa gta issaNo kun ne kuvat on feikkejä.. jos se peli ilmestyy puolentoista vuoden päästä niin tuskin te mitään tietoo löydätte. Varsinkaan kun kyseessä on gta. Ei ne äijät ikinä mitään tietoja vuoda.
- Pasi Perusmöykky
GTA pelaaja kirjoitti:
Ilmestyykö tämä Grand Theft Auto IV PS3:n ja xboxin lisäksi PS2:lle? Oisko tietoa?
Ei tietenkään. Kyseessä on next-gen peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1206179Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565643Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554421Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1043925Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153889Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383701Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja253070- 2322858
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12413