Heips!
Aikaisemmin palstalla oli jo puhetta kaasojen ja bestmanin lahjoista. Itse haluan palkita kaksi kaasoani, jotka ovat olleet suurena apuna ja ahkeria. Mutta sen sijaan bestman ja seremoniamestari suurista puheistaan huolimatta eivät ole osallistuneet oikeastaan mihinkään. Melkein joka ikinen "tehtävä" on jäänyt heiltä hoitamatta tai ainkin patistella on saanut satoja kertoja (rasittavaa). Siis kuuluuko kaikille neljälle ostaa samanarvoiset lahjat vai jättääkö nämä kaksi herraa palkitsemtta? Se voisi olla hieman epäkohteliasta.Työnmäärää kaasojen ja bestmanin ja seremoniamestarin kanssa ei voi verrata edes samana päivänä. Siis auttakaa....
lahjat
3
958
Vastaukset
- Hurja Hilta
Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni häihin ei tarvita seremoniamestareita sun muita sählääjiä, eikä varsinkaan leikkejä. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että on päässyt upottautumaan hyvään keskusteluun kun "juontaja" alkaa kailottaa mikrofoniin, että nyt alkaa se ja se leikki. Hyvät häät sujuvat ilman ohjelmia ja leikkejä ihan omalla painollaan. Kuten tälläkin keskusteluareenalla joku onkin jo todennut, hyviin häihin kuuluu ruokailu, hääkakku ja kahvi sekä tanssi. Ja tietysti vapaa seurustelu. Jos häät ovat kesällä ja paikka sekä sää sallii, häviävät ihmiset hyvin pian ulos jos on vaarana joutua leikkeihin mukaan.
- tarvitaan
Mun mielestä taas häissä pitää ehdottomasti olla seremoniamestari, joka voi olla kaaso tai bestman tai joku muu. Eli henkilö joka tietää aikataulun ja joka ohjaa ihmiset oikeaan paikkaan ja osaa neuvoa yleisissä käytännön asioissa.
Meillä ainakin seremoniamestarin hommia hoitaa kaaso bestman kimpassa eli he ottavat vieraat vastaan ja kertovat ihmisille mitä seuraavaksi tapahtuu ja missä on vessat ja mihin voi jättää takit ja sitä rataa. Ja sitten kun tulee illan ainoa ohjelma eli musiikkiesitys niin he käyvät paimentamassa porukan kokoon. Jos kukaan ei hoida noita tehtäviä niin sitten esim. musiikkiesitystä ei ole katsomassa kukaan!
- minnimariia
Ei tientään kaikkia tarvitse muistaa samalla lailla. Kyllä ne ihmiset tietää itsekin, jotka ei ole mitään tehneet, ettei heitä tarvitse mitenkään erityisesti asiasta "palkitakaan". Itselläni on kokemusta kaason tehtävistä, joissa bestman ei tehnyt mitään, joten häntä ei myöskään palkittu mitenkään ja se oli hänelle varmasti ok. Toisissa häissä minua muistettiin, toisissa taas ei, enkä siitäkään mitään haloota nostanut jälkeenpäin, kaikki ihmiset kun on niin erilaisia.
Kissa kiitoksella elää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882