jenkkapirtti

tanssija

Tuumin tässä ,lähtisinkö jenkkapirtille, pesää tarvitsisi,onko tietoa millaista naarasta siellä oleilee,

16

6143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teräväeero

Kysyppä humpikselta kun on sieltä päin. Erityisesti pesäasioissa koskien alle 25 vuotiaita naaraita lienee aika expertti niissä asioissa.

• True Humppis

Jospa menisit suosiolla ravinteliin.

Vesivehmaalla saat jahdata lähinnä hirviä, ja niilläkin on uudet vasat, joten saisit vain sorkasta.

• Vaino Harha

minkä ihmeen takia se säkin silloin yhtenä viikonloppuna, vaikka televiisiossa oli niin tärkiät matsitkin, väenvängällä eli mitäilmeisimminkin vasiten sinänsä toki hyvinkin viekkaita tekosyitä ladellen ja joihinkin täysin mystisiin vieraisiin naisiin vedoten sinne yhdelle mäjelle kanpesit: nythän on erittäinkin pitkälti niin, että mulle ittelleni vast'ikään selvisi, että sehän onkin koko mäki (aika matala se kyllä on mäeksi) käytännöllisesti katsoen helkkarinkin suuri -nimi on kuin onkin tässäkin tapauksessa siis enne- kapakka, jossa pidetään myöskinsä vanhaintanssit ja siinä ilmastointilaitteuston raitisilmaputken allahan on useinpiin muihin kapakoihin verraten lisäbonuksena kaikesta päätellen toinen toistansa makoisenpien grillimakkaroitten nestekaasugrillaamo (mielestäni jopa onneksi se lietelantala(?) on jonkun muun putken pään alla) ja sinapit ja ketshupitkin oikein tuhdeissa hanoissa ja niin iso televiisiolupakin sinne on hankittu, että suorastansa kateeksi käy. Vaikka itse olenkin vahnaintanssikapakoitten suuri ystävä, niin tuollainen kapakkahirviö menee mielestäni jo pikkuisen överiksi, sillä viinahan on, kuten itsekin hyvin tiedät, viisasten juoma, eikä sitä siten pitäisi tuolla tavalla nuin rajoituksitta tarjoilla, koska useilta tunnetuilta lavakurkoilta karkailevat paritanssimopedit ilmankin käsistä. Omista viinasteni käytöistä haluaisin todeta tässä, ettei syntyisi mitään väärinkäsityksiä, että juovuspäissänikään mä en yleensä tee mitään sellaista, mitä en tekisi selvinpäinkään, vaikka joskus ihan huvikseni toki saatankin silmittömään humalatilaani lieventävänä asianhaarana etenkin jälkikäteen vedota, koska siinä juovuspäissä ollessa se ei aina juolahda mieleen eli unohtuu.

• SpedePasanen
        Vaino Harha kirjoitti:

minkä ihmeen takia se säkin silloin yhtenä viikonloppuna, vaikka televiisiossa oli niin tärkiät matsitkin, väenvängällä eli mitäilmeisimminkin vasiten sinänsä toki hyvinkin viekkaita tekosyitä ladellen ja joihinkin täysin mystisiin vieraisiin naisiin vedoten sinne yhdelle mäjelle kanpesit: nythän on erittäinkin pitkälti niin, että mulle ittelleni vast'ikään selvisi, että sehän onkin koko mäki (aika matala se kyllä on mäeksi) käytännöllisesti katsoen helkkarinkin suuri -nimi on kuin onkin tässäkin tapauksessa siis enne- kapakka, jossa pidetään myöskinsä vanhaintanssit ja siinä ilmastointilaitteuston raitisilmaputken allahan on useinpiin muihin kapakoihin verraten lisäbonuksena kaikesta päätellen toinen toistansa makoisenpien grillimakkaroitten nestekaasugrillaamo (mielestäni jopa onneksi se lietelantala(?) on jonkun muun putken pään alla) ja sinapit ja ketshupitkin oikein tuhdeissa hanoissa ja niin iso televiisiolupakin sinne on hankittu, että suorastansa kateeksi käy. Vaikka itse olenkin vahnaintanssikapakoitten suuri ystävä, niin tuollainen kapakkahirviö menee mielestäni jo pikkuisen överiksi, sillä viinahan on, kuten itsekin hyvin tiedät, viisasten juoma, eikä sitä siten pitäisi tuolla tavalla nuin rajoituksitta tarjoilla, koska useilta tunnetuilta lavakurkoilta karkailevat paritanssimopedit ilmankin käsistä. Omista viinasteni käytöistä haluaisin todeta tässä, ettei syntyisi mitään väärinkäsityksiä, että juovuspäissänikään mä en yleensä tee mitään sellaista, mitä en tekisi selvinpäinkään, vaikka joskus ihan huvikseni toki saatankin silmittömään humalatilaani lieventävänä asianhaarana etenkin jälkikäteen vedota, koska siinä juovuspäissä ollessa se ei aina juolahda mieleen eli unohtuu.

Kapakanmäellä käy vanha näyttelijäukko nimeltään Arto...jotenkin nää jutut täällä ja livenä täsmää aika yks yksiin...samoin tän Vainon arvioitu ikä...n. 50-60 v yksinasuva mies...hiukan viinakin maistuu aivan kuten tälle Artolle joka käy myös Kapakanmäellä...hihii

kaikkihan tietää kenestä puhutaan

• tsatsatsa
        SpedePasanen kirjoitti:

Kapakanmäellä käy vanha näyttelijäukko nimeltään Arto...jotenkin nää jutut täällä ja livenä täsmää aika yks yksiin...samoin tän Vainon arvioitu ikä...n. 50-60 v yksinasuva mies...hiukan viinakin maistuu aivan kuten tälle Artolle joka käy myös Kapakanmäellä...hihii

Arto,

terveisiä Riihimäen teatteriin !!!!

• Vaino Harha
        SpedePasanen kirjoitti:

on ollut ikävä mua ja olenhan mä täällä aina sillointällöin käynytkin, mutten oo viittinny noihin kovin provokatiivisiin kirjoituksiin mitään kantaa ottaa, mutta pienen harkinnan jäljiltä tulkitsin tämän sen verran asialliseksi, että saatoin omalta osaltani osallistua, ettei vanhaintanssikapakoitten todellinen raja-aita jäisi juosten rannalta kusten veteen piirretyksi viivaksi.

• SpedePasanen
        Vaino Harha kirjoitti:

on ollut ikävä mua ja olenhan mä täällä aina sillointällöin käynytkin, mutten oo viittinny noihin kovin provokatiivisiin kirjoituksiin mitään kantaa ottaa, mutta pienen harkinnan jäljiltä tulkitsin tämän sen verran asialliseksi, että saatoin omalta osaltani osallistua, ettei vanhaintanssikapakoitten todellinen raja-aita jäisi juosten rannalta kusten veteen piirretyksi viivaksi.

Vaino=Arto,

normaalisti sulla menee useita tunteja viestien vastaamiseen...NYT MENI 2 MINUUTTIA...tais kalikka kalahtaa kun ny noin noppeesti älähdit...hihii katto ny mitä oot kaikkee tänne raapustellu ja kaikki naiset sut tuntee kapakilla, riutassa, kolmilammilla jne...

hihii

• Vaino Harha
        SpedePasanen kirjoitti:

Vaino=Arto,

normaalisti sulla menee useita tunteja viestien vastaamiseen...NYT MENI 2 MINUUTTIA...tais kalikka kalahtaa kun ny noin noppeesti älähdit...hihii katto ny mitä oot kaikkee tänne raapustellu ja kaikki naiset sut tuntee kapakilla, riutassa, kolmilammilla jne...

hihii

nyt True Pasasesta: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että jokaisen meidän sisällähän asusteleepi minimissänsä hiton pieni Spede (rauha hänen sielullensa), mutta meiltä kaikilta se Spede ei syistä, joita voimme tässä ainoastansa täysin yleisellä tasolla arvailla, pääse tuolla tavalla pintoihin pulpahtelemaan saati edes tuollaisella verrattaenkin yleistä hämmennystä herättävällä tavalla sekaantumaan Holmesin Sherlokkiin. Vaikka eihän se mikään ihme sinänsä ole, mikäli ajattelemme asiaa tarkemmin eli vähänkään laajemmassa paritanssikehyksessä: nythän on erittäinkin pitkälti niin, että aina silloin ja tällöinkinhän näkee kuka tahansa tarkkaavainen henkilö näillä palstoilla(kin) esiintyvän henkilöitä eli sillä hetkellä henkilön, jonka tuntomerkit huolellisesti valitusta nimimerkistä huolimatta todellakin ilmaisutyyleistä päätellen voisi hyvinkin yhdistää Sherlokin Holmesin parhaaseen kaveriin eli hyvinkin pitkälti Dr Watsoniin, joka hänkin lääketieteistä jotain tietäväisenä toki auliisti tekee pyytämättäkin sinänsä toki helkkarinkin kuuluisia diagnoosejansa ja jakelee hoito-ohjeita monelaiseenkin lauantaiparitanssivaivaan, joten oli vain ajan kysymys, milloin Dr Watsonin paras kaveri eli erittäinkin pitkälti Holmesin Sherlokki ilmaantuisi tänne ja kaikille niille verrattaen yleisille paikoille, joilla myöskin vanhaintansseja pidellään, kaikille kuuluisille salapoliiseille ominaiseen tapaan nerokkaassa valeasusteessa ja tekonenässä, jonka valeasusteen kantajahenkilön dramaattisella itsensäpaljastamishetkellä kaikki paikoilla oleilevat muut henkilöt perinteisesti lyödään suoranaisella ällikällä, koska kukaan ei voinut tietenkään mitenkään aavistaa, että hoo siinähän olikin True etsivä itse. Nerokasta -eikö vain?

• Vaino Harha
        Vaino Harha kirjoitti:

ketkä täällä paritanssinnan täysin rannattomassa kyberavaruudessakin kenenkin todellisia ystäviä ovat ja ketkä vastaavasti todellisia ovat vihahenkilöitä: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että tuohan on Humppiskin minulle ainakin yksi kappaletta (niitä voi olla useitakin muita, mutta mulla ei olisi siinä tapauksessa mitään syytä niihin muihin tässä vedota) helkkarin suuria ystävänpalveluksia pystyssä, vaik'ei hän käsittääkseni minua juurikaan mielestäni täysin ansaitsemallani tavalla kiitellyt ole. Mutta nimenomaisesti juuri tämä Humppikselle tekemäni ystävänpalvelus sattui vähänaikaa sitten, kun hän valitti kokoajan, että joku Matti ei enään leiki hänen kaa ja ei anna edes eikä takas kirjoittaakaan, vaikka tuo Matti olikin toki Humppiksen siinä yhteydessä sanomien sanojen mukaisesti kuta parhain ja sytämmellisin henkilö ihmisenä ja sillai ja tollai ja ei auttanut, vaikka Humppis siltä Matilta kuinka syistä, joita saatoimme siinä yhteydessä toki vain arvailla, anteeksikin pyysi ja rukoili. Mä sattumoisin siinä muistin taikka tiesinkin vähän siitä Matista ja oivalsin, että esiintymällä siinä tilanteessa suurieleisesti ikäänkuin sen Matin puolella eli Humppista vastaan sanomalla kutakuinkin, että: "etsunkaan sä kuvittele, että se Mattikaan noin yksinkertainen olisi, että tuosta hyvästä sun kaa taas alkaisi...." Se oli semmoinen ja omastakin mielestäni helkkarin nerokas käänteistsykolokinen manööveri ystäväni Humppiksen hyväksi.

Mutta kuten sanottu, mä en ole ollenkaan kiitoksen kipeä, vaan viimeaikaisten palastalla esiintyneitten lieveilmiöitten johdoista katsoin olevani pakotettu tähän vetoamaan, ettei minua millään tavalla kytkettäisi niihin ilmiöihin, joihin tuossa viittasin.

• Vonkamies

Tanssilavan kautta pääset pesälle hyvinkin pitkien soidinmenojen jälkeen. Saattaa kestää viikkoja.

Suosittelen kapakkia, josta viivaa pääsee ihailemaan
      muutaman tunnin viiveellä.

• tanssija

Olittepa ukkot väärässä pesää tuli.tiukkaa ja erittäin kiimaista.tainut pojat teiltä jäänny käsittämättä,että noita tyttöjä pitää .Eikä pelkästään tanssittaa, Prempi yhtälö tanssi ja panomies,, pelkkä tanssimies hehe ei tyttäret hakee muualta Repikää tosta

• True Humppis
        tanssija kirjoitti:

Olittepa ukkot väärässä pesää tuli.tiukkaa ja erittäin kiimaista.tainut pojat teiltä jäänny käsittämättä,että noita tyttöjä pitää .Eikä pelkästään tanssittaa, Prempi yhtälö tanssi ja panomies,, pelkkä tanssimies hehe ei tyttäret hakee muualta Repikää tosta

Taitaa olla niin, että ne naiset, jotka tuolla kirjoitustaidolla varustetun miehen valitsevat, saavatkin ihan mieluusti pysyä muilla maisemilla.

• luuvitonen
        tanssija kirjoitti:

Ilmaisutaidossa ei kehumista, mutta muita avuja
        sitten enemmän ??

• Vonkaaja1
        tanssija kirjoitti:

Parhaiten pesää saa tanssikapakista...tosin niitä ei oo montaa jäljellä...panomies saa pesää mistä vaan ja eikä tartte tanssia...rumien, vanhojen ja huonoilla sosiaalisilla vuorovaikututaidoilla varustettujen miesten pitää opetella tanssimaan...

Näin on näreet

• olkoon
        tanssija kirjoitti:

hieno homma!!! eikun uutta suoleen...älä välitä kateellisten kääpien kirjoituksista,melaa mekkoon vaan semmoset jotka pystyy ja saa!

• Jj.

Se voip tossa nuoremmalla iällä olla se määrä kovasti tärkeää. Jossain vaiheessa rupeaa takaraivossa mietityttämään että mitkä ne niitä pysyvämpiä arvoja elämässä on.

Jossain vaiheessa rupeaa myös uskomaan sen itselleen todistelun että naisen saa jos haluaa, ilman jatkuvaa lisätodistelua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3211
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57