ja paljon toi maksais??
sillä 24 h piakathan on oikeasti vain vuorokauden sallittu ei monta päivää 24h vuorokaudessa
vai onko mahd parkkeerata muualle reilun vuorokauden ajaksi
turun sataman aidattu parkkipaikka
9
13205
Vastaukset
- J--K
Kyllä sillä aidatulla onnistuu yli 24 h pysäköintikin, hinta 10 euroa vrk, mutta jos pidempään, niin taas ne muutamat seuraavat 24-30h välin tunnit maksaa jo lähes sen 10 euroa...
- Teemu
ja sitten on se juna-aseman vieressä oleva parkkitalo, tässä suora lainaus:
Parkkitalo Turun satamassa, Toinen linja, 200 m terminaalista. Halli- sekä pihapaikkoja, aidattu ja lukittu.
Avoinna 07.00-08.30 ja 18.00-20.30 tai sopimuksen mukaan.
Paikkavaraus: 041-4976556.
Hinta: 10 €/päivä, 15 €/vrk.
On hiukan kalliimpi kyllä.
Muistaakseni julkisilla paikoilla sataman lähellä pysäköinti on 7 € / vrk
www.siljaforum.net - jessepoika
Edullinen paikka halvalla saa kun ei ota kuittia
- titsa
sielä on yhessä kohtaa myös sellanen ilmanen parkkialue, tosin sitä ei valvota mitenkään.
Ihan turvallinen sekin paikka on, oma auto ollut sielä monta kertaa :)- tai mä lähren junalla
kohta o kiire jo
- tai mä lähren junalla
kohta o kiire jo
- jole
missäköhän toi ilmanen parkki on? oon lähdös ruotsiin, ja auto pitäs jätää johonkin. Olisin kiitollinen neuvoista.
- SieKuoletJiikoo-76
Se yksityinen alue siinä vikinglinen vieressä 15€ yö ja sisäpaikalla 20€
Siljan vieressä tais olla joku 7€ reissun ajaksi - Jorgos_1951
Missä invapysäköinti viking terminaalin lähellä Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749