ja paljon toi maksais??
sillä 24 h piakathan on oikeasti vain vuorokauden sallittu ei monta päivää 24h vuorokaudessa
vai onko mahd parkkeerata muualle reilun vuorokauden ajaksi
turun sataman aidattu parkkipaikka
9
12977
Vastaukset
- J--K
Kyllä sillä aidatulla onnistuu yli 24 h pysäköintikin, hinta 10 euroa vrk, mutta jos pidempään, niin taas ne muutamat seuraavat 24-30h välin tunnit maksaa jo lähes sen 10 euroa...
- Teemu
ja sitten on se juna-aseman vieressä oleva parkkitalo, tässä suora lainaus:
Parkkitalo Turun satamassa, Toinen linja, 200 m terminaalista. Halli- sekä pihapaikkoja, aidattu ja lukittu.
Avoinna 07.00-08.30 ja 18.00-20.30 tai sopimuksen mukaan.
Paikkavaraus: 041-4976556.
Hinta: 10 €/päivä, 15 €/vrk.
On hiukan kalliimpi kyllä.
Muistaakseni julkisilla paikoilla sataman lähellä pysäköinti on 7 € / vrk
www.siljaforum.net - jessepoika
Edullinen paikka halvalla saa kun ei ota kuittia
- titsa
sielä on yhessä kohtaa myös sellanen ilmanen parkkialue, tosin sitä ei valvota mitenkään.
Ihan turvallinen sekin paikka on, oma auto ollut sielä monta kertaa :)- tai mä lähren junalla
kohta o kiire jo
- tai mä lähren junalla
kohta o kiire jo
- jole
missäköhän toi ilmanen parkki on? oon lähdös ruotsiin, ja auto pitäs jätää johonkin. Olisin kiitollinen neuvoista.
- SieKuoletJiikoo-76
Se yksityinen alue siinä vikinglinen vieressä 15€ yö ja sisäpaikalla 20€
Siljan vieressä tais olla joku 7€ reissun ajaksi - Jorgos_1951
Missä invapysäköinti viking terminaalin lähellä Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918