Kirjoittelija..
Taitaa ruikkari
3
336
Vastaukset
- ei nyt sentään
Copy/paste hörhö ehkä jos sitäkään.
- Se on
Vanha hippi, joka möyhypäissään kirjoittelee tänne.
Jotenkin sen noista aatteista tulee hippi mieleen ja hipit aina pössyttelevät.
Ilmankos sen aivot ovat pehmenneet.
Saakelin elämäntapaintiaanit - HALOO.
Kakstoista vuotiaana annoin tukan kasvaa vaihdoin verkkarit kitaraan / pari vuotta myöhemmin möin ja join sen viimeiseen pisaraan / ja räkä poskella huusin 'et kyttä on natsisika / porvareille persettä näytin ja notkuin kaupungilla yöt / Yhteiskuntaopintunnilla salaman lailla mieleeni avautui / kun markkinataloudesta opetusfilmissä merkantti luennoi / otin pankkilainaa ja sijoittajaan samaistuin / olin melkein kuollut kun konkurssiin tultiin / lennän taas / olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa / lennän taas / turha meikäläistä yrittääkään kategoriin laittaa / hei mä lennän taas / olen juppihippipunkkari ja vaihdan paikkaa / lennän taas / mul' on pirtanauha, visakortti, irokeesi täynnä lakkaa / jos sut haluan, tungen jäätä sun vuoteeseen / Mielialan vaihtelut ovat vaikuttaneet mun multipersoonaan / sanani ja liikkeeni ovat saaneet taiteilijat ideoita versomaan / ne tekee tauluja joissa vesi syttyy tuleen / kirjoittaa runoja jotka riimit karkoittaa / lennän taas... mul' on keesikortti, irolakka, nauhavisa, pirta täynnä / jos sut haluan, tungen jäätä sun vuoteeseen
http://www.emi.fi/neljaruusua/index.php?s=julkaisut&a=lyriikat&albumi=haloo&biisi=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854