Seuraava Ubuntubuumi on taas alkamassa, nyt palstalle alkaa taas tulvia niitä ensikertalaisia, jotka ovat löytäneet Ubuntun ja haluavat kokeilla sitä.
Taitaapi olla se vika isku Microsoftille, koska Ubuntu on maailman suurin distro, et riittääkö mikkisoftalla powerit?
No onhan toi niin, et pian Ubuntun suosio muihin distroihin nähden on se 75%, et HUI!
Seuraava Ubuntubuumi on taas alkamassa!
Seuraava Ubuntubuumi on taa...
4
453
Vastaukset
- ostaa ubuntun
mikkis osataa ubuntun kun siitä tulee liian suuri uhka .... :D
- ostanut
>kun siitä tulee liian suuri uhka ....
Linux on jo jonkin aikaa ollut sen verran uhka että se olisi ostettu pois aikaa sitten jos se vain jotenkin onnistuisi. - Pärsereikä
djmosse kirjoitti:
ostaa jotain, joka toimii lahjoitettujen rahojen turvin?
..kokeilla microsoftin perinteisiä bisnes-taktiikoita; kiristys, lahjonta ja valehtelu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230