KA talvella

Kaakatin

Pärjääkö KA:lla talvella eli riittääkö lämpo, pysyykö lasit sulana?
Miten on ajamisen kanssa. Kesäkelillä oli koeajolla oikein mukavan tuntuinen mutta miten
lipsuu ja heiluu sohjossa ja jäätiköllä?
Uuden perusmallin hinta alkaa olemaan aika kohdallaan joten harkitaan vakavasti kakkosautoksi. Olisiko riskiostos?

3

978

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaa123

Kakkosautona Ka, pärjää mainiosti! Lämppärin teho riittää ja kosteilla keleillä saa ikkunat auki ilmastoinnilla nopeasti. Hintaansa nähden olen ollut tyytyväinen.

• kaa321

Kakkosautona Ka, pärjää mainiosti! Lämppärin teho riittää ja kosteilla keleillä saa ikkunat auki ilmastoinnilla nopeasti. Hintaansa nähden olen ollut tyytyväinen.

• Tuikahtava

KA:lla pärjää mainiosti talviajossa. Lämpöä riittää sisätiloissa, kone käy tasaisesti kunnon öljyillä. Ei siis hyydy pitkälläkään matkalla. Lasit pysyy sulana, ennen ajoa tietysti vaatii raaputtelun, että näkisi lähteä liikenteeseen. Mutta muissa autoissa on sama juttu, niin olen kuullut. :-) Sohjossa ja pienessä hangessa etenee hyvin. Itsellä ollut ka jo vuoden ja oon ollut ihan tyytyväinen. Säilytystilaahan siinä ei niin hirveästi ole. Kaupunkiautona tosi ketterä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      937
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      731
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      59
      712
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      670
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      44
      626
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      593
    7. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      593
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      576
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      460
    Aihe