Pärjääkö KA:lla talvella eli riittääkö lämpo, pysyykö lasit sulana?
Miten on ajamisen kanssa. Kesäkelillä oli koeajolla oikein mukavan tuntuinen mutta miten
lipsuu ja heiluu sohjossa ja jäätiköllä?
Uuden perusmallin hinta alkaa olemaan aika kohdallaan joten harkitaan vakavasti kakkosautoksi. Olisiko riskiostos?
KA talvella
3
978
Vastaukset 3
- kaa123
Kakkosautona Ka, pärjää mainiosti! Lämppärin teho riittää ja kosteilla keleillä saa ikkunat auki ilmastoinnilla nopeasti. Hintaansa nähden olen ollut tyytyväinen.
- kaa321
Kakkosautona Ka, pärjää mainiosti! Lämppärin teho riittää ja kosteilla keleillä saa ikkunat auki ilmastoinnilla nopeasti. Hintaansa nähden olen ollut tyytyväinen.
- Tuikahtava
KA:lla pärjää mainiosti talviajossa. Lämpöä riittää sisätiloissa, kone käy tasaisesti kunnon öljyillä. Ei siis hyydy pitkälläkään matkalla. Lasit pysyy sulana, ennen ajoa tietysti vaatii raaputtelun, että näkisi lähteä liikenteeseen. Mutta muissa autoissa on sama juttu, niin olen kuullut. :-) Sohjossa ja pienessä hangessa etenee hyvin. Itsellä ollut ka jo vuoden ja oon ollut ihan tyytyväinen. Säilytystilaahan siinä ei niin hirveästi ole. Kaupunkiautona tosi ketterä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53937
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69731Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli59712- 55670
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.44626- 62593
Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7576- 78486
- 37460