Ketkä näitä oikein lukevat? Lukevatko miehet enemmän kuin naiset? Itse olen 18-vuotias naisenalku ja pidän lääkäritarinoista hyvin paljon.
Ketkä lukevat lääkärinovelleja?
7
4427
Vastaukset
- Nimetön
lääkärit näitä lukee ja sitten ne keksii lisää tutkimuksia naisille
Itse luen kaikki lääkärinovellit.
Lisäksi toteutan niistä parhaita täällä Pohjois-Pohjanmaalla.
Olen harrastanut lääkärileikkejä koko ikäni (5 vuotiaasta alkaen) ja nykyisellään itsellä on oma "klinikka" tutkimuspöytineen ja instrumentteineen vanhassa kansakoulussa, jossa vastaanotan niin tyttöjä kuin poikiakin, väliin vanhempiakin potilaita (-K16-)...- Milla-Maarit
Lääkärinovellit ovat parhaita. :D
Harmi, että tänne kirjoitetaan niitä niin harvoin. Nyt kaikki kirjoittamaan. :D - 28v. lääkärimies
Ehdottomasti parasta luettavaa täällä.. Joskus kun sattuisi omalle kohdalle :)
- pom pom pom
Lääkäri- ja koulunovellit on ihan parhaita. Oon 23 vuotias tyttö.
- ...luettua
Hyvin kirjoitetut lääkäritarinat ovat mun mielestä ehdottomasti parhaita seksinovelleja. Pidin eritoten niistä nimimerkki "Helmutin" kirjoittamista novelleista. Vahinko, ettei hän ole kirjoitellut tänne enää pitkään aikaan. :(
- ----
oon itekkin 18-vuotias nuorinainen ja täytyy sanoo että nää on parhaimpii;D mut lääkäreitä parempia ovat nuoret miehet ensihoitajan tehtävissä;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288248- 2342788
- 262631
- 1662058
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195