Ketkä näitä oikein lukevat? Lukevatko miehet enemmän kuin naiset? Itse olen 18-vuotias naisenalku ja pidän lääkäritarinoista hyvin paljon.
Ketkä lukevat lääkärinovelleja?
7
4479
Vastaukset
- Nimetön
lääkärit näitä lukee ja sitten ne keksii lisää tutkimuksia naisille
Itse luen kaikki lääkärinovellit.
Lisäksi toteutan niistä parhaita täällä Pohjois-Pohjanmaalla.
Olen harrastanut lääkärileikkejä koko ikäni (5 vuotiaasta alkaen) ja nykyisellään itsellä on oma "klinikka" tutkimuspöytineen ja instrumentteineen vanhassa kansakoulussa, jossa vastaanotan niin tyttöjä kuin poikiakin, väliin vanhempiakin potilaita (-K16-)...- Milla-Maarit
Lääkärinovellit ovat parhaita. :D
Harmi, että tänne kirjoitetaan niitä niin harvoin. Nyt kaikki kirjoittamaan. :D - 28v. lääkärimies
Ehdottomasti parasta luettavaa täällä.. Joskus kun sattuisi omalle kohdalle :)
- pom pom pom
Lääkäri- ja koulunovellit on ihan parhaita. Oon 23 vuotias tyttö.
- ...luettua
Hyvin kirjoitetut lääkäritarinat ovat mun mielestä ehdottomasti parhaita seksinovelleja. Pidin eritoten niistä nimimerkki "Helmutin" kirjoittamista novelleista. Vahinko, ettei hän ole kirjoitellut tänne enää pitkään aikaan. :(
- ----
oon itekkin 18-vuotias nuorinainen ja täytyy sanoo että nää on parhaimpii;D mut lääkäreitä parempia ovat nuoret miehet ensihoitajan tehtävissä;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 1281343
- 821337
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘631102Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis621082- 511027
- 36962
- 33834