Ketkä lukevat lääkärinovelleja?

Liinu

Ketkä näitä oikein lukevat? Lukevatko miehet enemmän kuin naiset? Itse olen 18-vuotias naisenalku ja pidän lääkäritarinoista hyvin paljon.

7

4406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

lääkärit näitä lukee ja sitten ne keksii lisää tutkimuksia naisille

• Itse luen kaikki lääkärinovellit.

Lisäksi toteutan niistä parhaita täällä Pohjois-Pohjanmaalla.

Olen harrastanut lääkärileikkejä koko ikäni (5 vuotiaasta alkaen) ja nykyisellään itsellä on oma "klinikka" tutkimuspöytineen ja instrumentteineen vanhassa kansakoulussa, jossa vastaanotan niin tyttöjä kuin poikiakin, väliin vanhempiakin potilaita (-K16-)...

• Milla-Maarit

Lääkärinovellit ovat parhaita. :D

Harmi, että tänne kirjoitetaan niitä niin harvoin. Nyt kaikki kirjoittamaan. :D

• 28v. lääkärimies

Ehdottomasti parasta luettavaa täällä.. Joskus kun sattuisi omalle kohdalle :)

• pom pom pom

Lääkäri- ja koulunovellit on ihan parhaita. Oon 23 vuotias tyttö.

• ...luettua

Hyvin kirjoitetut lääkäritarinat ovat mun mielestä ehdottomasti parhaita seksinovelleja. Pidin eritoten niistä nimimerkki "Helmutin" kirjoittamista novelleista. Vahinko, ettei hän ole kirjoitellut tänne enää pitkään aikaan. :(

• ----

oon itekkin 18-vuotias nuorinainen ja täytyy sanoo että nää on parhaimpii;D mut lääkäreitä parempia ovat nuoret miehet ensihoitajan tehtävissä;DD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      62
      6602
    2. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      14
      4308
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      10
      2821
    4. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      109
      2425
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      70
      1783
    6. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      59
      1596
    7. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      61
      1546
    8. Olet uskomattoman kaun

Kyllä jaksanut 😘
      Ikävä
      75
      1334
    9. Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa

Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894
      Kajaani
      44
      1321
    10. Mikä viikonlopussa on parasta?

Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!
      Sinkut
      113
      1306
    Aihe