Ketkä näitä oikein lukevat? Lukevatko miehet enemmän kuin naiset? Itse olen 18-vuotias naisenalku ja pidän lääkäritarinoista hyvin paljon.
Ketkä lukevat lääkärinovelleja?
7
4583
Vastaukset
- Nimetön
lääkärit näitä lukee ja sitten ne keksii lisää tutkimuksia naisille
Itse luen kaikki lääkärinovellit.
Lisäksi toteutan niistä parhaita täällä Pohjois-Pohjanmaalla.
Olen harrastanut lääkärileikkejä koko ikäni (5 vuotiaasta alkaen) ja nykyisellään itsellä on oma "klinikka" tutkimuspöytineen ja instrumentteineen vanhassa kansakoulussa, jossa vastaanotan niin tyttöjä kuin poikiakin, väliin vanhempiakin potilaita (-K16-)...- Milla-Maarit
Lääkärinovellit ovat parhaita. :D
Harmi, että tänne kirjoitetaan niitä niin harvoin. Nyt kaikki kirjoittamaan. :D - 28v. lääkärimies
Ehdottomasti parasta luettavaa täällä.. Joskus kun sattuisi omalle kohdalle :)
- pom pom pom
Lääkäri- ja koulunovellit on ihan parhaita. Oon 23 vuotias tyttö.
- ...luettua
Hyvin kirjoitetut lääkäritarinat ovat mun mielestä ehdottomasti parhaita seksinovelleja. Pidin eritoten niistä nimimerkki "Helmutin" kirjoittamista novelleista. Vahinko, ettei hän ole kirjoitellut tänne enää pitkään aikaan. :(
- ----
oon itekkin 18-vuotias nuorinainen ja täytyy sanoo että nää on parhaimpii;D mut lääkäreitä parempia ovat nuoret miehet ensihoitajan tehtävissä;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1461820Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o491438"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää731346- 771338
- 591158
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.301152Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten208944- 67944
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78802- 29774