Ketkä näitä oikein lukevat? Lukevatko miehet enemmän kuin naiset? Itse olen 18-vuotias naisenalku ja pidän lääkäritarinoista hyvin paljon.
Vastaukset 7
- Nimetön
lääkärit näitä lukee ja sitten ne keksii lisää tutkimuksia naisille
Itse luen kaikki lääkärinovellit.
Lisäksi toteutan niistä parhaita täällä Pohjois-Pohjanmaalla.
Olen harrastanut lääkärileikkejä koko ikäni (5 vuotiaasta alkaen) ja nykyisellään itsellä on oma "klinikka" tutkimuspöytineen ja instrumentteineen vanhassa kansakoulussa, jossa vastaanotan niin tyttöjä kuin poikiakin, väliin vanhempiakin potilaita (-K16-)...- Milla-Maarit
Lääkärinovellit ovat parhaita. :D
Harmi, että tänne kirjoitetaan niitä niin harvoin. Nyt kaikki kirjoittamaan. :D - 28v. lääkärimies
Ehdottomasti parasta luettavaa täällä.. Joskus kun sattuisi omalle kohdalle :)
- pom pom pom
Lääkäri- ja koulunovellit on ihan parhaita. Oon 23 vuotias tyttö.
- ...luettua
Hyvin kirjoitetut lääkäritarinat ovat mun mielestä ehdottomasti parhaita seksinovelleja. Pidin eritoten niistä nimimerkki "Helmutin" kirjoittamista novelleista. Vahinko, ettei hän ole kirjoitellut tänne enää pitkään aikaan. :(
- ----
oon itekkin 18-vuotias nuorinainen ja täytyy sanoo että nää on parhaimpii;D mut lääkäreitä parempia ovat nuoret miehet ensihoitajan tehtävissä;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578