Hei
Mihin lapsia varten kannattaa pakata vaipat matkalle lähdettäessä? Entä vaihtovaipat lentojen ajaksi? Missä vaihdatte vaipat matkojen aikana?
vaipat matkustaessa
16
2443
Vastaukset
- Tii
En ihan ymmärrä kysymystä, ei kai niitä vaippoja voi kuljettaa muualla kuin muiden matkatavaroiden joukossa laukussa.
Lennolle kassi mukaan, jossa riittävästi vaippoja. Toivottavasti vaippaikäistä ei lennätetä 18 tuntia, jos ei ole ihan pakko.
Useimpiin paikkoihin ei varmasti tarvitse ottaa koko matkan ajan vaippa-arsenaalia mukaan (jos ei mene ihan kehitysmaihin), päivän parin tarpeet riittävät. Ostaa sitten paikalta lisää.
Vaipat voi vaihtaa WC:ssä, vaikka se hieman ahdas onkin. Tietenkin voi kurkistaa istuimella, pissavaipathan voi vaihtaa paikallakin (tosin vaippa täytyy tietenkin sen jälkeen kuljettaa WC:n jätesäiliöön).- vaihtako
lapsillenne niitä vaippoja koneessa paikallanne.Useamman kerran kokeneena ko.asian pyydän älkää tehkö sitä....
- huh huh
lasten vaipat junassa ? kaikkea sitä , on se tuo uusavuttomuuus levinnyt ? laita ruumaan ja pyydä että saat hakea sieltä kesken lennon.
- avutonko?
lapselle housujen alle, katos pissa menee sitte niihin eikä pöksyihin.
Varavaipat kannattaa laittaa povitaskuun, ja takataskuihin, tai naapurin laukkuun. - on kysymys
ihan oikealla osastolla pitkästä aikaa nimittäin osostohan on "tyhmät kysymykset".
- msr
No hei, malttakaas vähäm-ehkä kysymys oli huonosti aseteltu...
Mulla on ollu vaipat pakattuna matkalaukun joka ikiseen tyhjään pieneen rakoseen-pakettina vie puoli laukkua...viimeisenä sitten tilkitään vaipoilla. Ja reppu koneessa, jossa on vaihtoalunen(hoitotasot likaisia) sekä vaipat-muiden tavaroiden joukossa. Koneen vessassa aika hankala vaihtaa joten OLEN sen tehnyt istuimella-niinkin kauheaa kun se jostain on...ja jos on loppunut/unohtunut muut vanhemmat kyllä jeesaaa. Egyptissä huonoja vaippoja kaupassa-siine ainakin omat mukaan... - että vaippojen
msr kirjoitti:
Mulla on ollu vaipat pakattuna matkalaukun joka ikiseen tyhjään pieneen rakoseen-pakettina vie puoli laukkua...viimeisenä sitten tilkitään vaipoilla. Ja reppu koneessa, jossa on vaihtoalunen(hoitotasot likaisia) sekä vaipat-muiden tavaroiden joukossa. Koneen vessassa aika hankala vaihtaa joten OLEN sen tehnyt istuimella-niinkin kauheaa kun se jostain on...ja jos on loppunut/unohtunut muut vanhemmat kyllä jeesaaa. Egyptissä huonoja vaippoja kaupassa-siine ainakin omat mukaan...vaihtaminen istuinpaikalla pitää kieltää ja on varmaan kiellettykin.Ihmiset ovat vain niin itsekeskeisiä että muista kanssa matkustajista ei välitetä.Istu sitten siinä takana-edessä tai jopa vieressä kun p.... haisee.
- vaihtamaan
msr kirjoitti:
Mulla on ollu vaipat pakattuna matkalaukun joka ikiseen tyhjään pieneen rakoseen-pakettina vie puoli laukkua...viimeisenä sitten tilkitään vaipoilla. Ja reppu koneessa, jossa on vaihtoalunen(hoitotasot likaisia) sekä vaipat-muiden tavaroiden joukossa. Koneen vessassa aika hankala vaihtaa joten OLEN sen tehnyt istuimella-niinkin kauheaa kun se jostain on...ja jos on loppunut/unohtunut muut vanhemmat kyllä jeesaaa. Egyptissä huonoja vaippoja kaupassa-siine ainakin omat mukaan...ne paskavaipat minne kuuluukin, eli vessaan, itehän olette tosot lianneet, kai sen voi pyyhkiä puhtaaksi.
Toivottavasti lapsestasi tulee hiukan Fiksumpi kuin äidistään, meinaan vaippojen vaihdossa istuinpaikalla.
- olet
Mitä järkeä on yleensä tuon ikäisen kanssa matkalle (= lomalle)lentokoneella lähteä.
Ajattele nyt vähän edes omilla aivoillasi.
Lentokoneessa on MUITAKIN ihmisiä kuin sinä ja siellä ei matkustamossa vaippoja normaaliälyinen vaihda.- oikeesti...
Onko joku ihan oikeesti vaihtanu p*skavaipan istuimella, siis matkustamossa...??? Vaikka olis kuinka vaihtoaluse mukana, niin se paskan hajuhan siinä on se suurin haitta...!!! Jos noin pienen lapsen kanssa on PAKKO matkustaa, niin vaohtakaa ne vaipat vessassa, vaikka ahdasta olisikin... Ja kai te sen pepun jollain olette pyyhkineet, mihin olette tunkeneet ne rätit? Tarkoitan että ei kaunis näky kun kakkaisia peppurättejä roikkuu jossain istuimen käsinojalla...;) Ihan uskomatonta...
- Sunny
Kuules juippi. Lapsi kuuluu perheeseen ja perhe aina välillä lomailee. Onko siinä jotakin epäselvää? En ymmärrä niitä, jotka aina jättävät lapsensa vanhempien/tuttujen hoivaan kun itse lähtee reissuun. Lapsi on tärkeä osa perhettä, myös matkalla. En ikinä voisi jättää lastani pois lomamatkalta. Se on parasta lomaa!!!
- msr
Ensinnäkin mä en ymmärrä miksi pitää täällä keskusteluissa toisia nimitellä esim;vähä älynen?? Älä ota tällaista palstaa liian vakavasti...
Ja sitten asiaan- en tietenkään kehota p...ska vaippoja matkustamossa vaihtamaan, mutta kun niitä hajuttomia pakettejakin välillä pitää vaihtaa- ei me äidit nyt niin tyhmiä olla!!!
Sanonpa vaan että kokeilkaa kaikki miten hiton helppoa on lentokoneen vessassa vaihtaa vaippaa-tilaa on!!ja olenpa koneessa joskus pahempaankin hajuun törmäänyt kuin haiseva vaippa...
- ei tyhmä kysymys
Hei!
Ymmärrän kysymyksen ja koitan vastata siihen mahdollisimman asiallisesti. En tiedä miten pitkä lentonne on, mutta esimerkiksi Helsinki-Vantaan lentokentän vessoissa oli ilmaiset vaipat, joita kannattaa hyödyntää. Nykyään toimin niin, etten pakkaa enää automatkaa pidenpään mukaan vaippoja, koska vaihdan juuri ennen koneeseen astumista naperolle vaipan ja samalla nappaan lentomatkaa vaativan määrän mukaan koneeseen. Olen tosin lentänyt vain 4 tunnin lentoja. Koneessa olen laittanut vaipat vain siihen selkänojan taskuun ja vaihtanut vaipat lentokoneen vessassa...vähän ahdasta, mutta sujuu kyllä. Muut vaipat ovat ruumaan menevässä matkalaukussa. Tai siis oikeestaan vaan pari kolme kappaletta, koska olen ostanut loput vaipat paikanpäältä.- äppä
Hei
Millaisia vaippoja lentokentällä oli tarjolla? Oliko kaikissa vessoissa vai vain jossain tietyissä lastenhoitohuoneissa? Muistatko merkkiä ja mitä kokoja oli?
Noista muista vinkeistäsi paljon kiitoksia. - ........
äppä kirjoitti:
Hei
Millaisia vaippoja lentokentällä oli tarjolla? Oliko kaikissa vessoissa vai vain jossain tietyissä lastenhoitohuoneissa? Muistatko merkkiä ja mitä kokoja oli?
Noista muista vinkeistäsi paljon kiitoksia.Pakkaa vaipat käsimatkatavaroihin...Ota lapsen iästä riippuen housuvaipat..Ne on kaikkein kätevin laittaa lapselle pienessäkin tilassa eli alustaa ei tarvitse..Ota myös kosteuspyyhkeitä ..nopein ja helpoin tapa putsata takamus..Itse en todellakaan luottaisi siihen että kentältä löytyy vaippoja silloin kun niitä tarvitsee eli omia mukaan ehdottomasti...Mutta aikuisten oikeesti..toivon että kysyjä provoilee..
- Anonyymi
En ymmärrä miks koneessa yleensä pitää ruveta vaippoja vaihtaa tai riippuu myös lapsen iästä.mä laitoin kotoo kolmen vanhalle vaipan ja perillä vaihdettii kuiva.nyt matka tilattu ja lapsi vuotta vanhempi mut kyllä laitan vaipan lennolle yöllä on kuitenkin käytössä.matka kohteessa myös hyvä käyttää vaippaa kun ei aina tiedä mistä vc löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2827970Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka552104Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451495Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1611359Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal631286Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.191065Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621029- 75961
Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38952- 44881