Olen laatimassa cv:tä graafisen viestinnän portfolioon. Mikä on mainoshoitaja englanniksi? Pilailijat älkööt vaivautuko! Sen verran kuitenkin englantia osaan..
mainoshoitaja
7
2440
Vastaukset
- Humham
Mainoshoitajasta en koskaan kuullutkaan. Mitä asioita työhön kuuluu, vai lieneekö tuo jonkun erikoisemman oppilaitoksen tutkinto?
- tommij
Mainoshoitajan nimike on muistaaksein aika wanha? Onko tullut uudestaan muotiin?
Olisikos pääasiassa mainonnan suunnittelija...
Advertising manager jos myyntiä ja Advertising designer jos suunnittelua? Kunhan arvailen. - milla magia
tommij kirjoitti:
Mainoshoitajan nimike on muistaaksein aika wanha? Onko tullut uudestaan muotiin?
Olisikos pääasiassa mainonnan suunnittelija...
Advertising manager jos myyntiä ja Advertising designer jos suunnittelua? Kunhan arvailen.Tuo designer on varmaan mulle sopiva. Laitan sen sitten.Mainoshoitaja on pelkkä tehtävänimikkeeni työpaikalla.
- hoitaja
milla magia kirjoitti:
Tuo designer on varmaan mulle sopiva. Laitan sen sitten.Mainoshoitaja on pelkkä tehtävänimikkeeni työpaikalla.
on siis designer in cheef tai headmaster of the earth.
Vois se olla mater of universekin? - ej ej ej
hoitaja kirjoitti:
on siis designer in cheef tai headmaster of the earth.
Vois se olla mater of universekin?det är nämligen
ad-fucker
hejssan Bamse - aikoinaan
mainoshoitaja markkinointi-instituutin tutkintoja. Nykyin uudistettuna siellä suoritetaan mainonnan- ja markkinointiviestinnän tutkinto = MAT.
- Mainoshoitaja
Mainoshoitaja, MAT, on Markkinointi-instituutin koulutusohjelmasta saatava titteli. Itse suoritin tuon kaksi vuotta kestävän tutkinnon 1980-luvulla diplomitöineen. Nykyään tätä koulutusohjelmaa ei enää ole, eikä mainoshoitajia (ammattinimike) näin ollen enää valmistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015