Kanaemo/Alga

ultsi

Saisiko mistään peli ohjetta? Pelin markkinoijalta,ei saa.

4

1037

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

Olen löytänyt tänään peli ohjeen kana emo pelii.

• pikkupeluri

Huomasin vasta kysymyksesi etsiessäni ihan samoja ohjeita! Jos vaan viitsit, niin laita ihmeessä ne tiivistettynä tännekin...

• ultsi
        pikkupeluri kirjoitti:

Huomasin vasta kysymyksesi etsiessäni ihan samoja ohjeita! Jos vaan viitsit, niin laita ihmeessä ne tiivistettynä tännekin...

Lähetä sähköposti osoiteesi,niin skannaan ohjeen

• Anonyymi

Tämä on vanha aloitus, mutta jos joku saa apua tästä ohjeesta vielä.

SÄÄNNÖT: Laita pelimerkit kanaemon eteen, jyväpuoli ylöspäin. Sekoita merkit. Sopikaa kuka aloittaa. Vuoro siirtyy myötäpäivään.

PELIN KULKU: Kanaemo istuu pesässään ja munii munia. Jotta se munisi oikein monta munaa,teidän täytyy ruokkia kanaa jyvillä. Saat välillä nostaa siipiä ja katsoa onko munia tullut. Hyvällä onnella löydät munia. Huonon tuurin kohdatessa voit löytää pelkkää heinää. Pelaaja joka löytää eniten munia voittaa.

PELU VOI ALKAA: Pelivuorollasi pyörität hyrrää ja seuraat nuolen osoittamaa kuvaa.

PELIHYRRÄN KUVAT:
      JYVÄKUVAT: Mikäli nuoli pysähtyy jyväkuvan kohdalle, tiputat yhden tai kaksi pelimerkkiä kanaemoon. Saat itse valita mihin reikään pudotat pelimerkkisi. Älä katso merkkejä. Kukaan ei saa nähdä pudottamasi merkkejä.
      ILOINEN KANA: Nyt saat nostaa yhtä siipeä, mutta vain yhtä, ja kerätä kaikki siiven alla olevat pelimerkit. Katso varovasti keräämäsi merkit,älä näytä muille. Aseta kaikki pelimerkit eteen pöydälle jyväpuoli ylöspäin. Mikäli Kanaemo ei ole muninut, sinun täytyy pudottaa yksi takaisin. Yritä myös muistaa miltä puolelta kanaemoa sinä ja muut olette nostaneet merkkejä.
      KETTU: Mikäli nuoli pysähtyy ketun kohdalla, saat yhden pelimerkin keneltä tahansa toiselta pelaajalta. Tämän jälkeen vuoro siirtyy seuraavalle pelaajalle.

PELI JATKUU: Kun pöydällä olevat pelimerkit ovat loppuneet, jatkatte hyrrän pyörittämistä, kunnes pelimerkit ovat loppuneet, myös kanaemon sisältä. Tällöin peli loppuu. Nyt voitte kääntää pelimerkkinne.

VOITTAJA: Pelin voittaa se, joka on kerännyt eniten munia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2513
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1758
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1593
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      866
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe