Aivojen ryöstö

Peijakas-n00b

Onko laitonta ryöstää toisen aivot?

8

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuno-Kalevi

      Lienee melkoisen vaikeaa ryöstää toisen aivot.

      • kossuuu

        RE: Henkirikos on aina laiton!


    • nero

      Mutta kenen aivot ajattelit ryöstää.Mutta jos näin meinaat tehdä niin jätä ainakin omat tilalle ihan kohtuudenkin nimissä.

      Silloinhan et periaatteessa tee rikosta vaan ihan
      normaalin vaihdon.Tietysti kyseisen ihmisen jolta nämä aivot meinaat viedä niin pitää olla myös yhteistyökykyinen,muuten kait se on rikos.

      Mutta käsittääkseni ei löydy yhtään ennakkotapausta
      kyseisestä asiasta niin en voi sanoa mikä tuomio olisi moisesta odotettavissa.

      Mutta suosittelen viemään jonkun kansanedustajan/ministerin aivot, koska niitä ei ole käytetty lainkaan ja näinollen voit aloittaa
      ajattelun ns.Puhtaalta pöydältä.Mutta tzemppiä
      yritykseen ja toivottavasti ylläpito ei poista tätä viestiä,koska täällä ei saa esim yllyttää rikolliseen toimintaan.

      • minä tiedän.

        En suosittele kansanedustajan/ministerin kanssa aivojen vaihtoa, koska näin menetellen saavutettu hyöty on käytettyihin resursseihin nähden epäedullinen. Todennäköisesti negatiivinen.


      • nero
        minä tiedän. kirjoitti:

        En suosittele kansanedustajan/ministerin kanssa aivojen vaihtoa, koska näin menetellen saavutettu hyöty on käytettyihin resursseihin nähden epäedullinen. Todennäköisesti negatiivinen.

        ajatellen sitä aivokapasiteetin tilaa mikä näissä ministerin/kansanedustajan aivoissa on verrattuna
        käytettyihin.Sillä tulevaisuudessa voipi olla että ihmisten aivoihin saadaan lisää dataa lisättyä
        tieteellisin keinoin.

        Joten tilaa ainaskin olisi,mutta voit olla oikeassa
        myöskin.


      • minäkin tiedän
        nero kirjoitti:

        ajatellen sitä aivokapasiteetin tilaa mikä näissä ministerin/kansanedustajan aivoissa on verrattuna
        käytettyihin.Sillä tulevaisuudessa voipi olla että ihmisten aivoihin saadaan lisää dataa lisättyä
        tieteellisin keinoin.

        Joten tilaa ainaskin olisi,mutta voit olla oikeassa
        myöskin.

        ota huomioon että eivät mainitun ihmisryhmän edustajien aivot ole suinkaan tyhjiä, vaan sen sijaan täynnä sahanpurua ja siihen verrattavia ainesosia. Jotenka kun normaali aivo on suurimmaksi osaksi vettä, H2O, niin ne eivät sovellu normaalin ihmisen käyttöön. Puhumattakaan vaativampaa ajatustyötä suorittavan henkilön käyttöön.


    • poliisit

      ryöstävät valtionviranhaltijan ominaisuudessa jatkuvasti aivojen sisältöä- elikkä suorittavat aivopesuja,-papit ovat myös ammattiinsa vihkiytyneitä pesureita.-kaiken takana on omaisuuden riisto, josta puhutaan nykyään aivan liian vähän--- kannatta todella tutkiskella ilmiön jurdista puolta...

    • timanttimies

      sylttyä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      133
      3752
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3458
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2006
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      92
      1487
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      146
      918
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      908
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe